کد خبر : 1826830 | 09 خرداد 1401 ساعت 07:29 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل غیبت تفتیان در مسابقات جام امام رضا(ع)

حسن تفتیان گفت: به خاطر گرفتگی عضله پشت ران پزشک تشخیص داد در مسابقات جام امام رضا(ع) شرکت نکنم.

دلیل غیبت تفتیان در مسابقات جام امام رضا(ع)

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسن تفتیان در خصوص علت غیبت خود در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) در مشهد اظهار کرد: سه روز قبل در تمرینات از ناحیه پشت ران دچار گرفتگی شدم و پزشکم برای جلوگیری از آسیب جدی‌تر توصیه کرد در مسابقات شرکت نکنم.

وی افزود: خیلی مشتاق بودم در این دوره از مسابقات شرکت کنم. برای تمام بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. از تمام عوامل برگزاری این دوره از مسابقات به خصوص فدراسیون دوومیدانی کشور تشکر می‌کنم چراکه برگزاری یک دوره مسابقه بین‌المللی در شرایط سخت جای قدردانی دارد. این مسابقات نیز به خوبی برگزار شد و حدود هشت کشور خارجی در آن حضور یافتند و بازیکنان ایرانی نیز در این مسابقات محک خواهند خورد.

رکورددار دوی سرعت ایران در خصوص شرایطش بیان کرد: نهایتا تا ۲ هفته دیگر که پروسه درمانم به اتمام برسد، در یک یا ۲ مسابقه بین‌المللی برای آمادگی بیشتر و کسب ورودی مسابقات جهانی تلاش خواهم کرد.  

تفتیان تصریح کرد: مسابقات جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی را در پیش داریم که در تیر و مرداد ماه برگزار خواهد شد. هدف فدراسیون نیز کسب آمادگی بیشتر ورزشکاران و کسب ورودی مسابقات جهانی است. شاکله تیم ملی نیز از مسابقات جام امام رضا(ع) و مسابقات قهرمانی کشور در هفته آینده شکل خواهد گرفت و تیم برای مسابقات کشورهای اسلامی اعزام خواهد شد.

وی در خصوص حمایت‌های مالی فدراسیون از ورزشکاران یادآور شد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کنونی فدراسیون نیاز به حمایت بیشتری از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد تا بتواند برای ورزشکاران برنامه‌ریزی کند. فدراسیون با وجود مشکلات مالی موجود تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. برگزاری این دوره از مسابقات در این شرایط اقتصادی نشان می‌دهد که فدراسیون در حال فعالیت است.

این دونده کشورمان در خصوص افزایش توقع مردم از وی عنوان کرد: افزایش توقع مردم لطف آنان به من را نشان می‌دهد. از همین رو تمام تلاشم را انجام می‌دهم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم. در مسابقاتی که پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنم، با تمام وجودم مسابقه می‌دهم اما توقعات موجود کمی استرس من را بالا می‌برد و حساسیت‌ها را افزایش می‌دهد. آنچه که مردم انتظار دارند، به جاست و به همین دلیل وظیفه دارم که بهترین نتیجه را در مسابقات بین‌المللی کسب کنم.

دیدگاه‌ها