کد خبر : 1826866 | 09 خرداد 1401 ساعت 11:42 | 37.4K بازدید | 7 دیدگاه

پاداش درخشش وینی؛ پیشنهاد هنگفت تمدید با رئال

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، آماده است تا قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

پاداش درخشش وینی؛ پیشنهاد هنگفت تمدید با رئال

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس یکی از ارکان اصلی رئال مادرید در موفقیت‌های این فصل این باشگاه اسپانیایی بود و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد. 
این بازیکن برزیلی همچنین توانست تک گل تیمش را در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول روی سانتر تماشایی فدریکو والورده به ثمر برساند و تعداد گل‌های زده خودش در این فصل برای تیم کارلو آنچلوتی را به عدد 22 برساند. او همچنین 20 پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد . 
قرارداد فعلی این بازیکن با رئال مادرید در سال 2024 به پایان می‌رسد و با این که گزینه تمدید برای یک سال دیگر نیز در این قرارداد در نظر گرفته شده اما مدیران رئال آماده هستند تا پیشنهاد امضای قرارداد جدیدی را به او ارائه دهند. 

 

1717409


آنها قصد دارند قرارداد جدید پنج ساله‌ای را با این بازیکن به امضا برسانند و دستمزد او را به 170 هزار پوند در هفته افزایش دهند، تصمیمی که جایگاه این بازیکن در ترکیب رئال و در نزد مدیران این باشگاه اسپانیایی را نشان می‌دهد. 
وینیسیوس در سن 18 سالگی به رئال مادرید پیوست و با این که پیش از این موفق نشده بود در هیچ فصل بیشتر از شش گل برای رئال مادرید به ثمر برساند، این فصل پیشرفت قابل توجهی داشت و یکی از جذاب‌ترین زوج‌های هجومی فوتبال اروپا را در کنار کریم بنزما شکل داد. 
او پیش از این ابراز امیدواری کرده بود که هرچه زودتر قراردادش با رئال را تمدید کند و به نظر می‌رسد که عدم جذب کیلیان امباپه باعث شده که او فرصت بیشتری برای درخشش خودش در این تیم متصور باشد.

دیدگاه‌ها