کد خبر : 1826907 | 09 خرداد 1401 ساعت 14:17 | 35.1K بازدید | 5 دیدگاه

ما هم جای درست تاریخ بودیم

کنایه شهردار مادرید به کورتوا در شب جشن قهرمانی

شهردار اتلتیکویی مادرید از اظهارنظر تیبو کورتوا در نشست خبری قبل از فینال لیگ قهرمانان دلخور بود.

کنایه شهردار مادرید به کورتوا در شب جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رئال مادرید قهرمانی شماره 14 خود در لیگ قهرمانان را به شکلی ویژه جشن گرفت. طبق یک سنت دیرینه، رئالی‌ها ابتدا به کلیسای مرکزی پایتخت رفتند و سپس راهی شهرداری مادرید شدند. در شهرداری، ایزابل دیاز، رئیس شورای شهر مادرید و نیز لوئیس آلمیدا، شهردار به‌خوبی از تیم قهرمان استقبال کردند. پیراهن رئال به آیوزو که خود هوادار این تیم است اهدا شد و آلمیدا که هوادار اتلتیکو است نیز مشکلی با دریافت پیراهن رئال نداشت و در سخنانش گفت که برای شهر مادرید بسیار خوشحال است و می‌داند که اکثر مردم مادرید و اسپانیا از قهرمانی رئال شاد شده‌اند.

1717914

 

آلمیدا اما در بخشی از سخنانش به تیبو کورتوا، گلر رئال اشاره کرد و به او بابت حرف‌هایش قبل از بازی فینال طعنه زد. کورتوا که در حال حاضر بهترین دروازه‌بان دنیاست و نقش او در قهرمانی رئال انکارنشدنی بود، سابقه سه سال حضور قرضی در اتلتیکو را دارد. او بین 2011 تا 2014 از چلسی برای اتلتیکو بازی کرد و در فینال سال 2014 لیگ قهرمانان نیز برابر رئال شکست تلخی را پذیرفت. کورتوا در نشست خبری قبل از بازی فینال 2022 برابر لیورپول گفت که حالا در جای درست تاریخ قرار دارد.

1717351

 

آلمیدا که مثل همه اتلتیکویی‌ها از این اظهارنظر کورتوا دلخور بود، خطاب به او گفت:« کورتوا، با لطف و محبت می‌خواهم چیزی به تو بگویم. ما که در لیسبون همراه تو به‌خاطر شکست از رئال گریستیم نیز در جای درست تاریخ قرار داشتیم.»

واکنش کورتوا به این کنایه شهردار خنثی بود و او ترجیح داد نه لبخند بزند و نه خود را ناراضی نشان دهد.

دیدگاه‌ها