کد خبر : 1826924 | 09 خرداد 1401 ساعت 16:55 | 46.8K بازدید | 7 دیدگاه

کریستوفر انکونکو:

بازگشت به پی‌اس‌جی؟ پاریس در قلب من است

ستاره لایپزیش احتمال بازگشت خود به پی‌اس‌جی را رد نکرد.

بازگشت به پی‌اس‌جی؟ پاریس در قلب من است

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر انکونکو، ستاره لاپزیش و بهترین بازیکن فصل بوندس‌لیگا محصول آکادمی پی‌اس‌جی است ولی سال 2019 به دلیل تراکم در خط حمله پاریسی‌ها از این تیم جدا شد و به لایپزیش پیوست. او متولد حومه پاریس است و با وجود تمایل به بازی در پی‌اس‌جی، چاره‌ای جز جدایی نداشت. 

1717933

تصمیمی که کاملا به سود او شد و در لایپزیش حالا ستاره‌ای تاثیر گذار است. او در پی‌اس‌جی 78 بازی انجام داد، 11 گل زد و 4 پاس گل داد. برای انتقال او لایپزیشی‌ها تنها 13 میلیون یورو هزینه کردند که حالا به نظر خنده دار می‌آید. انکونکو فصل گذشته در 52 بازی 35 گل زد و 16 پاس گل داد. از لحاظ آمار گلزنی تنها لواندوفسکی، بنزما و امباپه بالاتر از او قرار گرفتند.
 

تیم‌های بزرگی خواهان جذب انکونکو هستند از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید و لیورپول اما شایعاتی در مورد علاقه پی‌اس‌جی هم به گوش می‌رسد. ستاره فرانسوی در مورد آینده‌اش گفت:« بازگشت به پی‌اس‌جی؟ پاریس شهر من است و پی‌اس‌جی در قلب من جای دارد. من هیچ دری را به روی خودم نمی‌بندم و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. علاقه تیم‌های بزرگ به من باعث غرور است و البته اینکه لایپزیش هم دوست دارد هر طور شده مرا حفظ کند برایم جای افتخار دارد. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها