کد خبر : 1826942 | 09 خرداد 1401 ساعت 17:20 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای مارکا؛

جانفشانی کورتوا در فینال با وجود درد و مصدومیت

تیبو کورتوا در حالی برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان بهترین بازیکن زمین شناخته شد که مصدوم بود و درد داشت.

جانفشانی کورتوا در فینال با وجود درد و مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب با یک گل از سد لیورپول گذشته و باز هم موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد اما بی تردید بهترین بازیکن این تیم تیبو کورتوا بود که بارها در طول 90 دقیقه با عکس العملی‌های خیره کننده خود در مقابل ضربات بازیکنان لیورپول ایستادگی کرده و در نهایت موفق به ثبت کلین‌شیت شد. تیبو کورتوا در نهایت عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز به خود اختصاص داد.4 مهار باورنکردنی کورتوا برابر ضربات صلاح به‌زودی از یادها نخواهد رفت. 

1717581

 

نکته جالب اینکه طبق ادعای نشریه مارکا، کورتوا هفته‌ها با وجود مصدومیت از ناحیه استخوان لگن همچنان بازی می‌کرد. در حقیقت قهرمانی زودهنگام رئال در لالیگا باعث شد تا تیبو به خودش فشار نیاورد اما او به هیچ وجه نمی‌خواست فینال را از دست بدهد و به همین خاطر برابر لیورپول حاضر شد و یکی از بهترین عملکردهای تاریخ را از خود ارائه داد. کورتوا در 4 بازی پایانی فصل دو بازی را استراحت کرد از جمله دربی برابر اتلتیکو مادرید.

1717306

 

کورتوا هنوز هم احساس درد دارد و منطقی این است که فدراسیون فوتبال بلژیک به او برای چهار بازی خردادماه استراحت بدهد؛ هر چند که نظر نهایی را پزشکان فدراسیون فوتبال بلژیک خواهند داد.

دیدگاه‌ها