کد خبر : 1826989 | 09 خرداد 1401 ساعت 22:43 | 25.8K بازدید | 11 دیدگاه

اسطوره اسکاتلند؛ امیدوارم به اوکراین ببازیم!

گریم سونس، اسطوره فوتبال اسکاتلند، ابراز امیدواری کرد که اوکراین راهی جام جهانی شود.

اسطوره اسکاتلند؛ امیدوارم به اوکراین ببازیم!

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود دیدار دو تیم اوکراین و اسکاتلند در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی در ماه مارس برگزار شود اما به خاطر حمله روسیه به اوکراین این بازی به تعویق افتاد. حالا قرار است این مسابقه چهارشنبه شب برگزار شود و برنده این دیدار در بازی نهایی پلی آف جام جهانی رو در روی ولز قرار می گیرد. نهایتاً برنده این دیدار در مرحله نهایی جام جهانی با تیم های انگلیس، آمریکا و ایران همگروه خواهد شد.

اوکراین و اسکاتلند در حالی که چهارشنبه شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که اسطوره فوتبال اسکاتلند یعنی گریم سونس اظهار نظر جالبی در رابطه با این مسابقه انجام داده است. این کارشناس اسکای اسپورتس ابراز امیدواری کرده که اوکراین با شکست اسکاتلند و بعد ولز راهی جام جهانی شود.

1534018

گریم سونس در این باره گفت: "در خلوتم به این بازی فکر می‌کردم. در حقیقت به این فکر می‌کردم که چطور با این موضوع کنار بیایم. من خودم را در شرایط بسیار سختی خواهم دید و احساساتی می شوم. من فقط نمی خواهم که اوکراین برابر اسکاتلند پیروز شود بلکه دوست دارم این تیم جواز حضور در قطر را کسب کند و قهرمان مسابقات شود. تا کجا باید سرت را در شن ها فرو کنی تا متوجه وضعیت جهان در حال حاضر نباشی؟

من نمی خواهم یکی از بازیکنان اسکاتلندی باشم که در آن شب بازی می کند. نمی دانم احساساتم چگونه خواهد بود. احساسات من وقتی عمیقاً به آن فکر می‌کنم این است که مهم‌تر از فوتبال ارسال پیامی مبنی بر غیرقابل قبول بودن رفتار روسیه است. جهان باید متحد شود و به آنها بگوید که شما می توانید احساسات را در صدای من بشنوید. این احساس اصلی من در موقعیت کنونی است. من برای این بازی کارشناس تلویزیون هستم و مطمئن نیستم که چگونه با آن کنار بیایم. می‌دانم که اکثر هواداران ما که به آنجا می‌روند همین احساس را خواهند داشت. این شب واقعاً عجیبی خواهد بود. "

دیدگاه‌ها