کد خبر : 1826993 | 09 خرداد 1401 ساعت 23:10 | 36K بازدید | 7 دیدگاه

هدف بزرگ بایرن؛ همان بازیکنی که ناگلزمان می‌خواهد

سادیو مانه برای بایرن مونیخ از هر نظر یک خرید فوق‌العاده محسوب می شود.

هدف بزرگ بایرن؛ همان بازیکنی که ناگلزمان می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته اخیر شایعات درباره علاقه بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه به شکل قابل توجهی قوت گرفته است. در واقع باشگاه آلمانی به دنبال یک جایگزین مناسب برای رابرت لواندوفسکی است که احتمالاً بایرن مونیخ را به مقصد بارسلونا ترک می کند و آنها ستاره سنگالی لیورپول را گزینه بسیار مناسبی می‌دانند.  

لیورپول دو شب پیش در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و با شکست برابر تیم اسپانیایی نتوانست فاتح چمپیونزلیگ شود. پیش از این بازی یکی از خبرنگاران از سادیو مانه درباره شایعات جدایی‌اش از لیورپول سوال کرده بود که او پاسخ مبهمی به آن داد. مانه گفت: "صادقانه بگویم، پاسخی که اکنون می توانم به شما بدهم این است که احساس بسیار خوبی دارم و کاملاً روی بازی شنبه متمرکز هستم. این پاسخی است که باید قبل از فینال بدهم. اما شنبه پیش من بیا و مطمئناً بهترین پاسخی را که می‌خواهی بشنوی به تو خواهم داد."

1713343

البته ستاره سنگالی هیچ اظهارنظری بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام نداد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و می‌خواهد از جمع قرمزهای آنفیلد جدا شود تا چالش جدیدی را تجربه کند. در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید نیز علاقه مند به جذب ستاره لیورپول هستند اما این علاقه آن‌ها به اندازه بایرن مونیخ جدی نیست و تیم آلمانی از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن مانه برخوردار است.

اسکای در این گزارش خود مدعی شده که مانه سال گذشته نیز در رادار یولیان ناگلزمان قرار داشته و حسن صالح حمیدزیچ برای مدت طولانی شرایط جذب او را زیر نظر داشته است. همچنین بایرن دلایل زیادی برای جذب این ستاره سنگالی دارد؛ او بازیکنی در سطح جهانی است که اخیراً عملکرد فوق العاده ای داشته است، انعطاف پذیر است و می تواند در چند پست بازی کند، یک سال از قراردادش با لیورپول باقی‌ مانده، شخصیت فوق العاده ای دارد، به خوبی آلمانی صحبت می‌کند و علاقه زیادی به حضور در فوتبال این کشور دارد.

دیدگاه‌ها