کد خبر : 1827005 | 09 خرداد 1401 ساعت 23:47 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

در استقلال می‌مانم؛

چشمی: سیاوش و مرادمند ناحق جدا شدند

مدافع با تجربه استقلال امیدوار است شرایط بازگشت دو بازیکن سرباز این تیم به جمع آبی‌پوشان فراهم شود.

چشمی: سیاوش و مرادمند ناحق جدا شدند

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، روزبه چشمی پس از اتمام جشن قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و عنوان کرد: خدا را شکر قهرمان شدیم. به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران تیم تبریک می‌گویم، فصل به خوبی تمام شد.

او با اشاره به پایان خوشی که این فصل نسبت به سالیان اخیر داشتند، اظهار کرد: امسال هم مشکلات زیادی داشتیم؛ چه از بیرون زمین که نابجا علیه تیم انتقاد می‌کردند و داخل استقلال هم مسائلی وجود داشت، اما بچه‌ها معنی تیم بودن را نشان دادند. جوانان در کنار با تجربه‌ها فصل خوبی را رقم زدند و توانستند نتیجه‌ای بگیرند که دست‌نیافتنی است و سال‌ها طول می‌کشد تیمی بتواند رکورد استقلال را بزند.

مدافع- هافبک استقلال در خصوص اعتراض نکردن نیمکت‌نشینان این تیم گفت: امسال خیلی خوب بود که جوانان و بزرگترها کمک کردند و مدیریت و کادر فنی هم در کنار بازیکنان بودند و با وجود مشکلات، کلمه تیم بودن را معنی کردند، دم‌شان گرم و امیدوارم همیشه شاد باشند.

چشمی درباره حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در جشن قهرمانی استقلال عنوان کرد: حق‌شان بود و به ناحق آنها را از استقلال جدا کردند. کمترین حق آنها حضور در جشن قهرمانی استقلال بود، امیدوارم مشکلات‌شان برای بازگشت هم حل شود.

این بازیکن که یک فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است، ابراز کرد: توضیح خاصی نیست. ان‌شاالله مشکل خاصی نیست و ماندنی هستیم.

دیدگاه‌ها