کد خبر : 1827069 | 10 خرداد 1401 ساعت 12:54 | 5.2K بازدید | 8 دیدگاه

سرمربی لهستان: دوست دارم لوا به لیورپول برود

چسلاو میکنیه‌ویچ، سرمربی لهستان، از علاقه‌اش برای پیوستن روبرت لواندوفسکی به لیورپول خبر داد.

سرمربی لهستان: دوست دارم لوا به لیورپول برود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ تا تابستان 2023 ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که او تصمیمش برای جدایی از این تیم را گرفته است. 
شایعات بسیاری در هفته‌های اخیر درباره احتمال پیوستن این بازیکن به بارسلونا مطرح شده بود و او پس از قهرمانی بایرن در بوندسلیگا تایید کرد که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند.
در چند هفته اخیر صحبت‌های بسیاری پیرامون تصمیم این بازیکن مطرح شده و مدیران بایرن بارها اعلام کرده‌اند  که حاضر به فروش این ستاره تیم‌شان نیستند.

با این حال، لوا این هفته پا را فراتر گذاشته و در نشست خبری تیم ملی لهستان اعلام کرد که دوران حضورش در بایرن کاملا به پایان رسیده و جدایی او از این تیم بهترین راه حل برای هر دو طرف به حساب می‌آید.

 

1718226


چسلاو میکنیه‌ویچ در این نشست خبری در آستانه اولین دیدار تیم ملی لهستان در لیگ ملت‌های اروپا برابر ولز در کنار لواندوفسکی حضور داشت و درباره تصمیم این بازیکن اظهارنظر کرد. 
سرمربی لهستان در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« من دوست دارم لواندوفسکی را با پیراهن لیورپول ببینم چون طرفدار این تیم هستم.»
با این حال بعید به نظر می‌رسد که خواسته سرمربی لهستان برآورده شود، چرا که جدی‌ترین گزینه لوا برای فصل آینده بارساست و او تصمیم گرفته حضور در نوکمپ و رقابت‌های لالیگا را در سال‌های پایان فوتبالش تجربه کند. 
گفته می‌شود بارسا پیشنهاد اولیه 32 میلیون یورویی خود را برای جذب این بازیکن به مدیران بایرن ارائه کرده اما هنوز پاسخی به این پیشنهاد داده نشده است.

دیدگاه‌ها