کد خبر : 1827125 | 10 خرداد 1401 ساعت 19:02 | 26.7K بازدید | 5 دیدگاه

آنچلوتی در نقش جیمز باند؛ حضور در تمرین با هلی‌کوپتر!

الکساندر پاتو، ستاره سابق و برزیلی میلان، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی را به جیمز باند توصیف کرده است.

آنچلوتی در نقش جیمز باند؛ حضور در تمرین با هلی‌کوپتر!

به گزارش "ورزش سه"، شاید معدود هواداران رئال مادرید تصور می‌کردند چنین فصل فوق العاده‌ای برای این باشگاه رقم بخورد، اما این تیم با هدایت کارلو آنچلوتی موفق به فتح لالیگا و در ادامه لیگ قهرمانان شد و این سرمربی باتجربه یک بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات رساند. حالا الکساندر پاتو که بهترین روزهای دوران ورزشی خود را در میلان و زیر نظر کارلتو سپری کرد، نکات جالبی را در مورد این سرمربی ایتالیایی فاش کرده است.

1718330

الکساندر پاتو گفت: "عکس کارلو آنچلوتی را در رژه تیم سوار بر اتوبوس در شهر مادرید و با عینک آفتابی و سیگاری گوشه لب دیدم. خب، کارلتو در میلان با هلیکوپتر بر سر تمرینات تیم تمرین حاضر شده و مثل جیمز باند بیرون می‌رفت. اگر کسی بتواند به این سبک زندگی کند قطعا نامش کارلو آنچلوتی است.

دوران ناموفق حضور در چلسی؟ من هنوز متوجه نشدم در این باشگاه چه اتفاقاتی برای من رخ داد. فکر می‌کردم که چلسی به‌مدت 6ماه من را قرض می‌دهد و سپس به‌مدت سه سال قرارداد می‌بندم. در آن مقطع من نمی‌دانستم ‌باشگاه چلسی می‌تواند پس از انتقال قرضی من، قراردادم را تمدید نکرده و اجازه ادامه دوران حضورم در این باشگاه را ندهد. اگر می‌دانستم این‌گونه خواهد شد قطعا مقصد دیگری را برای خودم انتخاب می‌کردم. حیف شد، زیرا من واقعا خوب تمرین می‌کردم و سرمربی فقط دو بار من را در ترکیب ثابت چلسی قرار داد. من هرگز نفهمیدم دلیل این موضوع چیست و چرا این اتفاقات رخ می‌دهد."

دیدگاه‌ها