کد خبر : 1827154 | 10 خرداد 1401 ساعت 21:30 | 33.2K بازدید | 22 دیدگاه

بنزما توپ طلا را خواهد برد

هازارد: ادن هازارد واقعی را به شما نشان خواهم داد

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن خود در فصل آینده دارد.

هازارد: ادن هازارد واقعی را به شما نشان خواهم داد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد یک فصل ناامیدکننده دیگر را در رئال مادرید پشت سر گذاشت.‌ اگرچه لوس بلانکوس موفق شد در این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را ببرد اما باز هم مصدومیت‌ها و البته عدم اعتماد کارلو آنچلوتی به ستاره بلژیکی باعث شد که او نتواند قابلیت‌های خود را به‌نمایش بگذارد. با این حال همان‌طور که هازارد در جشن قهرمانی رئال نیز تاکید کرده بود، به نظر می‌رسد که او انگیزه‌های فراوانی برای موفقیت در فصل آینده با لباس این تیم دارد.

هازارد در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره شرایط خود صحبت کرده و می‌گوید: "هنوز از جشن بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا خسته هستم. لحظه زیبایی بود، یکی از بزرگ‌ترین لحظاتی که می توانید به‌عنوان یک بازیکن تجربه کنید. می‌دانستم که بازی کردن بعد از عمل جراحی سخت خواهد بود، اما در ذهنم برای فصل آینده کار می‌کردم. اظهارات من در جشن قهرمانی؟ من فکر می‌کنم آنها واضح بودند.

1717834

وقتی به رئال آمدم، دوران حرفه‌ای من از قبل زیبا بود، اما به باشگاه رویایی‌ام آمدم و این سه سال خوب نبود. کمی غمگین بودم و البته ناامید. تمام انگیزه من این است که فصل آینده به سطح عادی خودم برسم. هرگز به رفتن فکر نکردم. یکی دو سال مچ پایم درد می‌کرد. نمی‌توانستم خودم را در زمین نشان دهم. من ادن هازارد واقعی را نشان خواهم داد."

توپ طلا: "کوین و تیبو فصل فوق العاده‌ای داشته‌اند، اما اگر همه چیز را در نظر بگیریم، من 99 درصد مطمئن هستم که بنزما باید توپ طلا را ببرد و خواهد برد."

تمدید کیلیان امباپه با پاری‌سن ژرمن: "با وجود او شرایط سخت‌تر می‌شد اما حتی اگر می‌آمد چه چیزی برای من تغییر نمی‌کرد. من همچنان می‌خواستم خودم را به مربی نشان دهم. الان فقط یک بازیکن کمتر است."

1716317

دیدگاه‌ها