کد خبر : 1827176 | 10 خرداد 1401 ساعت 23:52 | 56K بازدید | 11 دیدگاه

زینچنکو:

ما دو رویا داریم؛ تمام شدن جنگ و رفتن به جام جهانی

الکساندر زینچنکو، ستاره تیم ملی اوکراین، در نشست خبری پیش از بازی برابر اسکاتلند صحنه‌هایی احساسی را رقم زد.

ما دو رویا داریم؛ تمام شدن جنگ و رفتن به جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود دیدار دو تیم اوکراین و اسکاتلند در مرحله نیمه نهایی پلی آف جام جهانی در ماه مارس برگزار شود اما به‌خاطر حمله روسیه به اوکراین این بازی به تعویق افتاد. حالا قرار است این مسابقه چهارشنبه شب برگزار شود و برنده این دیدار در بازی نهایی پلی آف جام جهانی رو در روی ولز قرار می‌گیرد. نهایتاً برنده این دیدار در مرحله نهایی جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ایران هم‌گروه خواهد شد.

دو تیم اوکراین و اسکاتلند در حالی فرداشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت که الکساندر زینچنکو امروز در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حاضر شد. ستاره باشگاه منچسترسیتی در این نشست خبری نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و وقتی در حال صحبت کردن پیرامون جنگ بود، اشک‌هایش سرازیر شد و صحنه‌هایی احساسی را رقم زد.

1718391

زینچنکو در نشست خبری پیش از بازی برابر اسکاتلند گفت: "هر اوکراینی فقط یک چیز می‌خواهد؛ پایان یافتن جنگ. من با بچه‌هایی صحبت کردم که نمی‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. با این وجود آنها فقط یک رویا دارند و آن هم پایان یافتن جنگ است. همچنین ما یک رویای دیگر هم داریم و می‌خواهیم به جام جهانی برسیم. همه می‌خواهند این جنگ به پایان برسد و بچه‌ها رویای آرامش را در سر می‌پروراند.

1718390

من با برخی از بازیکنان و مربیان صحبت کرده‌ام و آنها احساسات خود را نسبت به اوکراین در میان گذاشتند که از این بابت بسیار سپاسگزارم. اما علی‌رغم اتفاقاتی که در اوکراین می‌افتد، من صد درصد تمرکز خود را روی پیروزی در بازی فردا گذاشته‌ام."

دیدگاه‌ها