کد خبر : 1827190 | 11 خرداد 1401 ساعت 09:50 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

اسکالونی: حق ایتالیا غیبت در جام جهانی نبود

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در آستانه دیدار برابر تیم ملی ایتالیا از نبود این تیم در جام جهانی 2022 قطر ابراز ناراحتی کرد.

اسکالونی: حق ایتالیا غیبت در جام جهانی نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ایتالیا تنها هشت ماه پس از این که موفق شد عنوان قهرمانی جام ملت‌های ایتالیا را در تابستان گذشته از آن خود کند، با شکست برابر مقدونیه شمالی از صعود به جام جهانی بازماند. 
به این ترتیب آتزوری برای دومین دوره متوالی در رقابت‌های جام جهانی غایب است، چرا که آنها نتوانستند مجوز حضور در جام جهانی 2018 روسیه را نیز به دست آورند. 
تیم ملی آرژانتین قرار است امشب در دیداری که بین قهرمان کوپا آمه‌ریکا و قهرمان جام ملت‌های اروپا برگزار می‌شود به مصاف شاگردان روبرتو مانچینی برود. 

 

1702731


اسکالونی در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« حق آنها این نبود که در جام جهانی حضور نداشته باشند. آنها قهرمان اروپا هستند و این عنوان را یک سال قبل به دست آوردند. آنها ملتی درجه یک هستند که همه کارها را به درستی پیش برده‌اند.»
او با تمجید از شرایط این تیم اظهار داشت:« ایتالیا سرمربی بسیار خوب و تراز اولی دارد و دلیل غیبت آنها در جام جهانی 2022 صرفا این است که توپ در بعضی از دیدارها در جهت خواسته آنها به گردش در نیامد. من معتقد نیستم که روبرتو مانچینی باید ناگهان 15 تا 20 بازیکن را تغییر دهد، بلکه این کار را باید به آرامی انجام دهیم.» 
سرمربی تیم ملی آرژانتین با ابراز خوشحالی از ادامه حضور مانچینی روی نیمکت ایتالیا اضافه کرد:« از این که آنها تصمیم گرفتند به همکاری با این مربی حتی با وجود عدم حضور در جام جهانی ادامه دهند خوشحال شدم. این یعنی مانچینی کار مهمی در این تیم انجام داده است.»

دیدگاه‌ها