کد خبر : 1827195 | 11 خرداد 1401 ساعت 10:21 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: دیدار با آرژانتین پایان یک دوره است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، قصد دارد از این به بعد به استفاده از بازیکنان جوان در تیمش روی بیاورد.

مانچینی: دیدار با آرژانتین پایان یک دوره است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب باید در دیداری که بین برنده کوپا آمه‌ریکا و قهرمان جام ملت‌های اروپا برگزار می‌شود به مصاف تیم ملی آرژانتین برود. 
قرار است جورجو کیه‌لینی، کاپیتان آتزوری، آخرین بازی خودش در سطح ملی را برابر آرژانتین انجام دهد و مانچینی معتقد است که این پایان راه برای بعضی از بازیکنان ملی‌پوش ایتالیا است. 
این مربی ایتالیایی در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« بازی فردا دیداری است که یک دوره را به پایان می‌رساند. معنای چنین چیزی این نیست که 15 تا 20 بازیکن از این تیم جدا خواهند شد اما ما از روز چهارشنبه قصد داریم بازیکنان جوان بیشتری را وارد این تیم کنیم و شروع به فکر کردن درباره آینده خواهیم کرد.»

 

1651523


مانچینی درباره تصمیمش برای استفاده از بازیکنان جوان اظهار داشت:« ما به دنبال کار برای آینده و پیشرفت هستیم. این که باشگاه‌ها از بازیکنان جوان خودشان بازی می‌گیرند یا نه به من مربوط نیست. ما به دنبال درک بهتری از بازیکنان جوان هستیم و می‌خواهیم هر کاری را به درستی انجام دهیم اما نمی‌توانیم وقتی کسی مایل به انجام کاری نیست از او درخواست کنیم.»
ایتالیا موفق به کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2022 قطر نشد تا برای دومین بار پیاپی در این رقابت‌ها غایب باشد اما مانچینی معتقد است که این تیم می‌تواند بار دیگر به دوران اوج برگشته و افتخاراتش را تکرار کند. او در این باره اضافه کرد:« ما می‌توانیم با وجود مشکلات متعددی که داریم بار دیگر قهرمانی در یورو را تجربه کنیم.»

دیدگاه‌ها