کد خبر : 1827224 | 11 خرداد 1401 ساعت 11:53 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

اللهیار، شاخص‌ترین ملی‌پوش هال‌سیتی

سه بازیکن تیم هال‌سیتی در فیفادی پیش رو بازی‌های ملی را در پیش دارند.

 اللهیار، شاخص‌ترین ملی‌پوش هال‌سیتی

به گزارش "ورزش سه" هال‌سیتی که با حضور اللهیار صیادمنش در چمپیونشیپ انگلستان باقی ماند، در اردوهای ملی پیش رو سه نماینده در تیم‌های ملی مختلف دارد.
* اللهیار صیادمنش
ایران خود را برای یک سفر دیگر به جام جهانی در اواخر امسال آماده می کند و در ماه ژوئن یک بازی دوستانه برگزار می کند. ایرانی‌ها که صعود راحتی به جام جهانی داشتند روز شنبه ۱۱ ژوئن در مونته ویدئو در مصاف با اروگوئه خود را محک خواهند زد.
صیادمنش که قرار است تابستان امسال به صورت دائمی به سیتی بپیوندد، شش بازی ملی در کارنامه دارد که تک گل او برای ایران در اولین بازی مقابل سوریه در سال ۲۰۱۹ به ثمر رسیده است. اللهیار امیدوار است در کنار مهاجمین اصلی تیم پورتو و بایر لورکوزن جایی برای خودش در ترکیب یوزها پیدا کند.
* مارکوس فورث
فورث که به صورت قرضی از برنتفورد به هال‌سیتی پیوست، عضو تیم ملی فنلاند است در این فیفادی باید فنلادی‌ها را در سطح دوم لیگ ملت‌های اروپا همراهی کند. فورث به همراه هم‌تیمی‌هایش باید برای بازی با بوسنی، مونته‌نگرو و رومانی آماده شود.
* کین لوییس پاتر
لوئیس پاتر اولین بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ ساله های انگلیس را در ماه مارس انجام داد و به عنوان یک تعویض دیرهنگام مقابل آلبانی وارد زمین شد و پس از قرار گرفتن در آخرین اسکواد لی کارسلی، امیدوار است که به پیشرفتش ادامه دهد. شیرهای جوان چهار بار در این فیفادی بازی دارند تا به رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا که در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد، پایان دهند.

دیدگاه‌ها