کد خبر : 1827249 | 11 خرداد 1401 ساعت 14:10 | 33.2K بازدید | 22 دیدگاه

نامه خداحافظی احساسی گرت بیل برای هواداران رئال

گرت بیل با اتمام قراردادش از رئال جدا خواهد شد و باید دید تصمیم او برای آینده چیست.

نامه خداحافظی احساسی گرت بیل برای هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور گرت بیل در رئال به اتمام رسید. او سال 2013 با 101 میلیون یورو که انتقالی رکوردشن بود، از تاتنهام به رئال پیوست و در 9 سال گذشته گذشته که البته یک فصلش را قرضی برای تاتنهام بازی کرد، موفق به فتح 5 لیگ قهرمانان و سه لالیگا شد. آخرین بازی او آوریل گذشته برابر ختافه بود که در برنابئو با سوت های اعتراضی هواداران مواجه شد.
 

1718507

 

بیل امروز با انتشار نامه ای رسما خداحافظی اش از رئال را تایید کرد:« این متن را می نویسم تا از تمام هم تیمی هایم در گذشته و حال، مربیانم، تمام کارکنان و کارمندان باشگاه و نیز هوادارانی که همواره حامی من بودند قدردانی کرده باشم. 9 سال پیش به عنوان یک جوان و با آرزوی های بسیار به رئال پیوستم. انتفالی که رویای کودکی هایم بود. پوشیدن پیراهن پرافتخار رئال مادرید با نشان روی سینه اش، بازی در برنابئو، فتح جام ها و بخشی از تیم فاتح لیگ قهرمانان بودن، افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود. حالا که به عقب نگاه می کنم، نه تنها به همه آرزوهایم رسیده ام که خیلی بیشتر از تصوراتم نیز موفقیت کسب کردم.
بخشی از تاریخ این باشگاه بودن و دستیابی به همه چیزهایی که با هم در رئال مادرید به دست آوردیم، تجربه ای باورنکردنی بود که هرگز فراموشش نمی کنم. همچنین می‌خواهم از رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، خوزه آنخل سانچز و هیئت مدیره تشکر کنم که به من فرصت بازی در این باشگاه را دادند، ما با هم توانستیم لحظاتی را خلق کنیم که بخشی از تاریخ این باشگاه و فوتبال را تشکیل می‌دهد. بازی برای رئال باعث افتخارم بود. متشکرم! به پیش مادرید!»

دیدگاه‌ها