کد خبر : 1827259 | 11 خرداد 1401 ساعت 16:40 | 37.3K بازدید | 15 دیدگاه

کوکه:

کورتوا کم‌حافظه شده، یادش نیست کجا مشهور شد

کوکه، هم تیمی سابق تیبو کورتوا نیز به اظهارنظر اخیر او واکنش منفی نشان داد.

کورتوا کم‌حافظه شده، یادش نیست کجا مشهور شد

 به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مرد اول فینال پاریس کسی نبود جز دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید یعنی تیبو کورتوا. این دروازه‌بان در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد چراکه چند بار در طول مسابقه با واکنش‌های شگفت انگیز خود اجازه باز شدن دروازه رئال مادرید را نداد. حالا بدون شک می‌توان گفت که کورتوا بهترین دروازه‌بان دنیا محسوب می‌شود و همانطور هم که خودش اعتراف کرد توانست به رویایش یعنی فتح چمپیونزلیگ دست پیدا کند.

او در نشست خبری قبل از بازی فینال گفته بود که حالا در جای درست تاریخ قرار دارد و اشاره او به فینال سال 2014 لیسبون بود که به عنوان گلر اتلتیکو برابر رئال قرار گرفت و 4-1 شکست خورد.

1718193

 

انریکه سرزو، رییس اتلتیکو مادرید، روز دوشنبه اعلام کرد که اگر هواداران اتلتیکو مادرید از این موضوع عصبانی هستند می‌توانند پلاک مربوط به این بازیکن را از واندا متروپولیتانو بردارند. 
او در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« اگر شما می‌خواهید پلاک کورتوا را بردارید، یک تبر بردارید و آن را بکنید و از این جا حذفش کنید.»
همین باعث شد که ساعاتی بعد پلاک مربوط به نام این دروازه‌بان از راهروی اسطوره‌های ورزشگاه متروپولیتانو حذف شود. هرچند که ساعاتی بعد، مسئولان ورزشگاه بار دیگر پلاس کورتوا را نصب کردند.

 

1718511

 

کوکه، هم تیمی سابق تیبو کورتوا در کمپ تیم ملی اسپانیا با پرسشی در مورد مصاحبه گلر بلژیکی روبرو شد و اینگونه پاسخ داد:« به شخصه با کورتوا رابطه خوبی دارم. زمانی که برای اتلتیکو بازی می کرد، در اردوها همیشه هم اتاقی بودیم. از نظر من او مرتکب اشتباه شد. کورتوا بهتر است یادش نرود از کجا آمده و در چه تیمی به شهرت رسید. او باید حافظه اش را تقویت کند. حرف به جا و شایسته ای نبود ولی در هر صورت باید به نظرش احترام گذاشت. معتقدم خشم هواداران نیز طبیعی بود.»

دیدگاه‌ها