کد خبر : 1827282 | 11 خرداد 1401 ساعت 17:28 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

سفر به اسپانیا؛

مقصد غیرمنتظره گتوزو مشخص شد

جنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی و جوان، آماده حضور در لالیگا و در دست گرفتن هدایت باشگاه والنسیا است.

مقصد غیرمنتظره گتوزو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک سال دوری از میادین و استراحت، جنارو گتوزو به‌زودی دوباره به عرصه مربیگری باز خواهد گشت. نشریه مارکا امروز با انتشار گزارشی مدعی شد امروز قرار ملاقاتی در سنگاپور برگزار شده و تکلیف نیمکت فصل بعد والنسیا مشخص می‌شود. جنارو گتوزو و مدیر برنامه او ژرژ مندس به سنگاپور سفر کرده‌اند تا با پیتر لیم، سهامدار اصلی والنسیا ملاقات کرده و برای قراردادی حداقل دو ساله به توافق دست پیدا کنند. 

1613420

خوزه بوردالاس پس از ناکامی در راهیابی به اروپا و حضور تیمش در رتبه نهم جدول لالیگا، از سمت خود اخراج خواهد شد و به نظر تمامی مقدمات برای حضور جنارو گتوزو در استادیوم مستایا فراهم شده است.

البته والنسیا این فصل به فینال کوپا دل ری رسیده و در ضربات پنالتی مغلوب رئال بتیس شد. بدین‌ترتیب جنارو گتوزو 44 ساله بعد از یک سال دوری از میادین، از ابتدای فصل بعد در لالیگا مشغول به کار خواهد شد. او از نوامبر 2017 تا می 2019 در میلان مربیگری کرده و سپس در دسامبر 2019 ناپولی را از کارلو آنچلوتی تحویل گرفت و البته در تابستان 2021 از این باشگاه نیز جدا شد. جنارو گتوزو فصل قبل با فیورنتینا نیز توافق کرده و حتی رسما قرارداد امضا کرد، اما این همکاری تنها دو هفته طول کشید و طرفین با توافقی دوجانبه تصمیم به جدایی گرفتند.

دیدگاه‌ها