کد خبر : 1827317 | 11 خرداد 1401 ساعت 20:56 | 49.4K بازدید | 1 دیدگاه

تولیسو:

از بایرن جدا شدم چون به یک چالش جدید نیاز داشتم

کورنتین تولیسو درباره دلایل جدایی‌‌اش از بایرن مونیخ صحبت کرد.

از بایرن جدا شدم چون به یک چالش جدید نیاز داشتم

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2017 بود که بعد از نمایش‌های درخشان کورنتین تولیسو در ترکیب لیون چشم چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً بایرن‌مونیخ گوی سبقت را از رقبا ربود و ستاره فرانسوی را به‌خدمت گرفت. تولیسو در این سال‌ها 118 بازی در ترکیب بایرن مونیخ انجام داد و موفق شد 21 گل نیز برای این تیم به ثمر برساند. با این وجود در روزهای اخیر مشخص شد که با توجه به یک توافق دو طرفه، این بازیکن در فصل آینده در جمع باواریایی‌ها نخواهد بود.

کورنتین تولیسو در مصاحبه‌ای که بعد از جدایی از بایرن انجام داده می‌گوید: "لحظات بسیار خوبی در بایرن مونیخ وجود داشت. کسب لیگ قهرمانان اروپا اوج آنها بود. من همچنین به جام‌هایی که در لیگ کسب کردیم نیز افتخار می‌کنم. در سال اولم واقعا خوشحال بودم، بازی می‌کردم و گل می‌زدم؛ موضوعی که باعث شد به جام جهانی هم بروم.

1693385

سپس وارد چرخه‌ای شدم که همیشه تکرار می‌شد؛ برگشتم، گل زدم، مصدوم شدم، برگشتم... این از نظر روحی و جسمی روی من تأثیر گذاشت. احساس می‌کردم برای خارج شدن از آن چرخه به یک چالش جدید نیاز دارم. من یک فرد رقابت طلب هستم، نشستن روی نیمکت بایرن رضایت بخش نبود. وقتی در یک بازی در بایرن شکست می‌خورید، این یک بحران مطلق است. خواسته‌ها و میل به پیروزی در هر بازی همیشه وجود دارد. امیدوارم این ذهنیت را به باشگاه بعدی‌ام ببرم."

تولیسو در ادامه پیرامون کار زیر نظر یولیان ناگلزمان گفت: "او به من اعتماد به‌نفس داد. من مرتب زیر نظر او بازی می‌کردم و بعد مصدوم شدم، فکر می‌کنم این در تصمیم او و افراد مسئول در بایرن نقش داشت."

1718572

دیدگاه‌ها