کد خبر : 1827327 | 11 خرداد 1401 ساعت 22:06 | 30.6K بازدید | 7 دیدگاه

لوئیس انریکه: فقط باید از رونالدو و مسی لذت برد

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، معتقد است که تقابل آنها با پرتغال بسیار جذاب خواهد بود.

لوئیس انریکه: فقط باید از رونالدو و مسی لذت برد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا فردا شب در ورزشگاه بنیتو ویامارین میزبان پرتغال خواهد بود. دیداری حساس از دور اول رقابت های لیگ ملت ها که قطعاً با توجه به بازیکنان حاضر در ترکیب دو تیم از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از این بازی گفت: "هدف مثل همیشه، پیروزی در همه بازی‌ها و پیروزی در رقابت‌ها است. هدف ما همیشه این است که به حداکثر چیز ممکن برسیم. بقیه کار طبق معمول است. ما و پرتغال به خوبی یکدیگر را می شناسیم. آنها تیمی هستند که به خوبی سازماندهی شده‌اند. شما فقط باید به قیمت بازیکنان آنها نگاه کنید و علاوه بر این آنها اخیرا عناوین مهمی کسب کرده‌اند. این به ما انگیزه می‌دهد.

1664494

همسایه بودن ما همیشه به معنای رقابت است، اما من فکر می‌کنم بیشتر جنبه مثبت دارد، حتی با در نظر گرفتن پروژه‌های آینده‌ای که با هم داریم و می‌خواهیم جام جهانی را برگزار کنیم. مطمئنم که شاهد یک نمایش عالی خواهیم بود."

وضعیت آنسو فاتی: "ما باید مصدومیت او را فراموش کنیم، او در حال حاضر بهبود یافته است. او در یک ماه و نیم گذشته در بارسا بازی کرده و بسته به آنچه در تمرینات می بینیم، خواهیم دید که آیا او برای رقابت آماده است یا خیر."

تقابل با کریستیانو رونالدو: "در مورد بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که برای مدتی طولانی در این سطح بوده اند من فقط از آنها لذت می‌برم." 

انتقادات از سرخیو بوسکتس: "موضوع بوسکتس استثنایی است. او اغلب مورد انتقاد ناعادلانه قرار گرفته است، زیرا زمانی که شما را برای مدت طولانی در زندگی می‌بینند، از دست شما خسته می‌شوند. من می‌خواهم که او به رهبری تیم ادامه دهد، او می‌تواند در این تیم بازی کند"

1718594

تقویم فیفا: "من قرار نیست وارد بحث و جدل شوم. واضح است که بازیکن باید تقویت و از او مراقبت شود، در اینجا من روی کنترل روزانه بازیکن تمرکز می‌کنم. می‌دانم که این شرایط وجود دارد اما من وارد جنگ نمی‌شوم."

دیدگاه‌ها