کد خبر : 1827338 | 11 خرداد 1401 ساعت 23:28 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

موتینیو: اینجا تیم ملی است، بحث باشگاهی نداریم

ژائو موتینیو، بازیکن باتجربه تیم ملی پرتغال، می‌گوید در تیم ملی بحث باشگاهی مطرح نیست.

موتینیو: اینجا تیم ملی است، بحث باشگاهی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دور اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها فردا شب دو تیم اسپانیا و پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیمی که در ترکیب خود ستاره‌های جذابی در اختیار دارند و قطعاً تقابل آنها می‌تواند رقم زننده یک مسابقه بسیار زیبا باشد.

ژائو موتینیو، ستاره تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار مقابل اسپانیا گفت: "همه مسابقات که در تیم ملی انجام می‌دهیم برای ما به یک اندازه اهمیت دارند. ما در این رقابت هستیم که قبلاً آن را برده‌ایم و برای ما بسیار مهم است که دوباره برای بردن آن تلاش کنیم. این که در زمین تلاش کنیم تا همیشه در بازی بعدی پیروز شویم. روحیه خوبی در تیم وجود دارد. ما به مصاف یک تیم بسیار قوی خواهیم رفت که می‌خواهد بازی خود را به ما تحمیل کند و مانند ما به دنبال پیروزی است. باید مراقب همه شرایط باشیم، ببینیم بازی چه می‌خواهد و سعی کنیم نقاط قوت اسپانیا را کنترل کنیم، اما در عین حال فراموش نکنیم که ما هم نقاط قوت خود را داریم."

1718632

وقتی از ژائو موتینیو در رابطه با بحث باشگاهی سوال شد، او پاسخ قاطع و جالبی داد و گفت: "اینجا در تیم ملی هیچ بحث باشگاهی وجود ندارد. اینجا فقط یک تیم با روحیه‌ای بسیار قوی داریم. همه ما متعهد هستیم تا برای پیروزی پرتغال تلاش کنیم و به اهدافی که می‌خواهیم برسیم. ما قبلا جام را برده‌ایم و می‌خواهیم در صورت امکان دوباره به جمع چهار تیم برسیم و قهرمان شویم. ما فصل خوبی را در سطح باشگاهی پشت سر گذاشتیم، اما من روی کاری که باید در تیم ملی انجام دهم تمرکز کرده‌ام. تمام تلاشم را می‌کنم تا به موفقیت تیم ملی کمک کنم، این مهم‌ترین چیز است. بقیه چیزها به موقع خودش حل می‌شود."
 

دیدگاه‌ها