کد خبر : 1827353 | 12 خرداد 1401 ساعت 10:11 | 29K بازدید | 28 دیدگاه

باید آرامش خود را حفظ کنیم؛

لیونل مسی: به پیروز شدن عادت کرده‌ایم

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین تاکید کرد این تیم باید به روند شکست ناپذیری متوالی خود ادامه دهد.

لیونل مسی: به پیروز شدن عادت کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، 173 روز تا آغاز جام جهانی قطر و اولین بازی تیم ملی آرژانتین مقابل عربستان باقی مانده و آنها دیشب با ارائه نمایشی درخشان در جام بین قاره‌ای، با سه گل از سد تیم ملی ایتالیا عبور کردند. لیونل مسی در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشته و با ارسال دو پاس گل، عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد. حالا لیونل مسی مدعی شد این تیم برای رسیدن به هر هدفی در ماه‌های پیش رو آماده است.

لیونل مسی گفت: "این یک فینال زیبا، یک مسابقه درخشان و بسیار خوب برای آرژانتینی‌ها بود. ما می‌دانستیم که بازی خوبی در پیش داریم و در یک محیط خوب، خوشبختانه همه چیز به سود ما پیش رفت. ما در 10 روز اخیر تمرینات بسیار خوبی داشتیم و این اتفاق به‌ندرت رخ می‌دهد. ما توانستیم نمایش درخشانی از خود ارائه داده و سیستم‌های مختلفی را در زمین پیاده کنیم. 

1718653

این نشان می‌دهد که این گروه از بازیکنان برای انجام هر کاری آماده است. اما باید آرامش خود را حفظ کرده و با فروتنی رفتار کنیم. این یک آزمون عالی بود و در برابر یک تیم بزرگ و تیمی که همیشه خیلی خوب است؛ بازی داشتیم و عملکرد آرژانتین خوشحال کننده بود.

این خوب است که به کسب پیروزی عادت کنیم. نمی‌دانم این تیم چند وقت است شکست نخورده، اما این یک امتیاز مثبت است. ما باید به روند رو به رشد خود ادامه دهیم تا در بهترین فرم به اولین بازی جام جهانی برسیم. با این اتحاد تیمی، قدرتی داریم که در گذشته در این تیم وجود نداشت و همین اتحاد باعث شده این گروه همیشه این‌گونه بازی کند. جزئیات می‌تواند جریان یک بازی را تغییر دهد. من نیز علی‌رغم خستگی توانستم نمایش خوبی در زمین ارائه دهم."

دیدگاه‌ها