کد خبر : 1827372 | 12 خرداد 1401 ساعت 12:13 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف سرمربی اسکاتلند؛ اوکراین شایسته صعود بود

استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند برای اوکراین در دیدار مقابل ولز آرزوی موفقیت کرده است.

اعتراف سرمربی اسکاتلند؛ اوکراین شایسته صعود بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند در مرحله پلی‌آف جام جهانی مقابل اوکراین در خانه خود با نتیجه 1-3 مغلوب شده و فرصت رسیدن به این تورنمنت را از دست داد. استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند اعتراف کرد اوکراین در طول 90 دقیقه عملکرد بهتری داشته و شایسته کسب پیروزی در این مسابقه بوده است.

استیو کلارک گفت: "در نیمه اول فکر نمی‌کنم به اندازه کافی بازی کردیم و آنها به خوبی ما را تحت فشار قرار دادند. به نظر من اوکراین تیم خوبی است و بهترین تیم پیروز شد. گاهی اوقات حریف بهتر از شما بازی می‌کند و امشب هم همین اتفاق رخ داد. حالا ما 24 ساعت وقت خواهیم داشت تا حسرت خورده، جریان بازی را آنالیز کنیم و سپس سعی می‌کنیم مسیرمان را ادامه دهیم. 

1718713

چیزی که نباید فراموش کنیم، روند پیشرفت تیم ملی اسکاتلند در سه سال اخیر است. برای تیم ملی اوکراین در کاردیف و در مسابقه مقابل تیم ملی ولز آرزوی موفقیت می‌کنم. من تغییراتی را برای نیمه انجام دادم، اما دو بار دروازه ما باز شده بود و فرصتی برای بازگشت وجود نداشت. اما در ادامه شخصیت تیمی خود نشان دادیم. باید ریسک می‌کردیم و به همین دلیل با نفرات بیشتری در حملات حاضر شدیم.

ما در نیمه اول به اندازه کافی خوب عمل نکردیم و تیم ملی اوکراین خیلی خوب ما را تحت فشار قرار داد. فکر می‌کردم اضافه کردن یک بازیکن دیگر پشت سر رایان کریستی در خط میانی آنها به ما فرصت حمله می‌دهد، اما قبل از اینکه فرصتی برای پیاده کردن برنامه خود داشته باشیم گل دوم را خوردیم."

دیدگاه‌ها