کد خبر : 1827407 | 12 خرداد 1401 ساعت 16:30 | 37.6K بازدید | 10 دیدگاه

سلاخی پاراگوئه به دست سامورایی‌ها با درخشش کامادا

تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه پر گل 4 بر یک از سد پاراگوئه عبور کند.

سلاخی پاراگوئه به دست سامورایی‌ها با درخشش کامادا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ژاپن با درخشش فوق العاده دایچی کامادا بازیکن تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان، توانست در دیداری دوستانه با نتیجه 4 بر یک از سد پاراگوئه عبور کند. کامادا در این بازی یک گل زد، یک پنالتی گرفت و سه پاس گل داد.

سامورایی‌ها پس از چند حمله خطرناک که به روی دروازه حریف شکل دادند، در دقیقه 36 به گل رسیدند. روی یک کار تیمی که از خط دفاعی آغاز شد، ارسال بلند مدافع ژاپن در میانه میدان به آسانو رسید و این بازیکن با یک استپ سینه، توپ را در اختیار دایچی کامادا داد. این بازیکن نیز پس از چند متر پیشروی، با یک پاس دیدنی آسانو را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازی با ضربه‌ای چیپ و دیدنی، دروازه میهمان را باز کرد.

پس از اینکه سانتایگو روخاس سنگربان پاراگوئه یکی از حملات مهم ژاپن را مهار کرد، در دقیقه 42 مغلوب دایچی کامادا شد. ارسال ریتسو دوان از سمت راست به روی دروازه، با ضربه سر کامادا همراه شد و این بازیکن گل دوم را نیز به ثمر رساند تا ژاپن نیمه نخست را با 2 گل برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم و روی اشتباه مدافعان ژاپن، این میگل آلمیرون بود که با یک قطع توپ، درلیس گونزالس را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن با شوتی دقیق به گوشه دروازه، اختلاف را به حداقل رساند. اما فقط یک دقیقه پس از این گل بود که کائورو میتوما در گوشه محوطه جریمه و روی پاس دیدنی کامادا صاحب توپ شد و با ضربه ای چیپ، گل سوم ژاپن را وارد دروازه کرد و مجددا اختلاف را به عدد 2 رساند.

در دقیقه 70 و روی پاس در عمق ریتسو دوان، این دایچی کامادا ستاره ژاپن در این مسابقه بود که در گوشه محوطه جریمه و با خطای سانتایگو روخاس گلر پاراگوئه متوقف شد و کریستوفر بث داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود شاگردان هاجیمه موریاسو اعلام کرد که سنگربان میهمان توانست ضربه ریتسو داون را مهار کند و در برگشت نیز کامادا نتوانست دروازه حریف را باز کند.

در دقایق پایانی این دیدار، باز هم این کامادا بود که با پاسی در عرض، آئو تاناکا را صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه وارد دروازه پاراگوئه شد تا سامورایی‌ها در نهایت با پیروزی جالب توجه 4 بر یک، از سد حریف خود عبور کنند.

1718768

 

1718769

 

1718770

 

1718771

دیدگاه‌ها