کد خبر : 1827408 | 12 خرداد 1401 ساعت 16:30 | 63K بازدید | 19 دیدگاه

با قراردادی چهار ساله؛

رسمی؛ آنتونیو رودیگر به رئال مادرید پیوست

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی خبر از جذب آنتونیو رودیگر با قراردادی چهارساله از چلسی را اعلام کرد.

رسمی؛ آنتونیو رودیگر به رئال مادرید پیوست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنتونیو رودیگر، بازیکن آلمانی و 29 ساله در پایان ماه ژوئن با باشگاه چلسی به پایان می‌رسد و او حالا برای انتقال آزاد به رئال مادرید با این باشگاه به توافق رسیده است. رودیگر چند هفته قبل آخرین بازی خود با لباس چلسی را در مقابل واتفورد انجام داده و با بدرقه گرم هواداران این تیم، خبر جدایی خود از جمع بازیکنان آبی‌های لندن را رسما اعلام کرد.

به نظر می‌رسید چلسی تمایل زیادی به تمدید قرارداد با آنتونیو رودیگر و حفظ این مدافع ارزشمند دارد، اما شرایط بغرنج اقتصادی این باشگاه در نهایت اجازه رخ‌دادن این اتفاق را نداد و مدافع آلمانی چلسی بعد از چهار فصل درخشان، لندن را به مقصد مادرید ترک کرد. رئال مادرید تابستان سال گذشته داوید آلابا را نیز به‌صورت رایگان جذب کرده بود و حالا همین اتفاق در مورد آنتونیو رودیگر نیز رخ داده است.

آنتونیو رودیگر بعد از انتقال به رئال مادرید گفت: "با افتخار اعلام می‌کنم که به باشگاه رئال مادرید ملحق خواهم شد. من برای تجربه چالش‌های پیش رو واقعا هیجان زده هستم و بی صبرانه منتظر انجام اولین بازي خود با لباس این باشگاه بزرگ خواهم بود. زنده باد مادرید."

مراسم معارفه این بازیکن سه هفته دیگر در استادیوم سانتیاگو برنابئو و با حضور هواداران رئال مادرید برگزار خواهد شد. بعد از ناکامی در جذب کیلبان امباپه، رئال مادرید پنجره تابستانی را بسیار خوب آغاز کرده و موفق به خرید آنتونیو رودیگر در انتقالی آزاد شد.


1718772

دیدگاه‌ها