کد خبر : 1827440 | 12 خرداد 1401 ساعت 20:31 | 79.4K بازدید | 47 دیدگاه

در افتخارات ملی

لیونل مسی بالاخره به رونالدو رسید

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اکنون از حیث افتخارات ملی برابر هستند.

لیونل مسی بالاخره به رونالدو رسید

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-0 شب گذشته تیم ملی آرژانتین برابر ایتالیا در ورزشگاه ومبلی لندن در جام بین قاره‌ای میان قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی، سبب شد که لیونل مسی کاپیتان آلبی‌سلسته دومین افتخار خود در رده ملی را هم کسب کند.

1718656

 

مسی که در این بازی دو پاس گل (گل اول به لائوتارو مارتینس و گل سوم به پائولو دیبالا) داد و در پایان هم به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، با این پیروزی دومین جام خود در رده ملی پس از فتح کوپا آمه‌ریکای سال 2021 را کسب کرد.

به این‌ترتیب کاپیتان 34 ساله آلبی‌سلسته با کریستیانو رونالدو که او نیز دو افتخار ملی دارد (قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا و یورو 2016)، از حیث تعداد جام در رده ملی برابر شد.

1718809

 

مسی پس از این بازی گفت:« بازی امشب یک محک بسیار خوب برای تیم ما بود، چرا که ایتالیا تیم فوق‌العاده‌ای است. می‌دانستیم که یک بازی جذاب از آب در می‌آید که در آن باید برنامه خوب داشت تا بتوان قهرمان شویم. به نظرم این یک فینال زیبا و ورزشگاه هم پر از آرژانتینی بود. در کل تجربه‌ای که از این بازی داشتیم بسیار زیبا بود.»

مسی سال گذشته به آرژانتین کمک کرد تا با غلبه بر برزیل در فینال کوپا آمه‌ریکا به انتظارش 18 ساله‌اش برای کسب یک جام پایان دهد.

دیدگاه‌ها