کد خبر : 1827472 | 12 خرداد 1401 ساعت 22:50 | 25K بازدید | 14 دیدگاه

نمی‌دانم چرا این همه فشار روی کادر ما وجود دارد؟

مطهری: از هواداران قدرشناس پرسپولیس متشکرم

مطهری می‌گوید نایب قهرمانی دستاورد خوبی برای پرسپولیس است و او نمی‌داند چرا تا این حد فشار روی کادرفنی وجود دارد.

مطهری: از هواداران قدرشناس پرسپولیس متشکرم

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری مربی پرسپولیس پس از پیروزی برابر فجر در نشست خبری حضور یافت و در مورد این بازی توضیح داد: یک فصل فرسایشی بود و ما امروز 10-11 بازیکن را نداشتیم. ما یک‌شنبه بازی کردیم و امروز هم خیلی سنگین بود که بازی کنیم. فجر فرصت بیشتری برای ریکاوری داشت و آنها واقعا تیم خوبی بودند. نیمه اول خیلی فوتبال روی فرم و شناوری داشتیم و با جابه‌جایی زیاد توانستیم به گل هم برسیم اما نیمه دوم فجر واقعا بهتر از ما بود و باید این را بپذیریم. یک مقدارش به خستگی برمی‌گردد و مقدار دیگر هم به فرسایشی بودن لیگ. ضمن اینکه فجر بهتر از ما کار کرد. ما با استفاده از بازیکنان جدید سرزن جلوی حربه این تیم را گرفتیم. در نهایت به فجر به‌خاطر نمایش خوبشان تبریک می‌گویم. فجر واقعا در بسیاری بازی‌ها فوتبال باکیفیتی ارائه داد و خیلی جاها حقش نبود ببازد.

مطهری با اشاره به نمایش سرخ‌پوشان گفت: همه بچه‌ها با تمام وجود زحمت کشیدند و از سیدجلال تا جوانترین بازیکنمان محمد عمری کاملا در خدمت تیم بودند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. به هواداران خوب و واقعی‌مان، هواداران با اصالت و قدرشناسمان بابت حمایتشان خسته نباشید می‌گویم و به آنها تبریک می‌گویم.

مربی قرمزها راجع به رای بازی تراکتور عنوان کرد: متاسفانه اعلام نشده. دوست داشتیم هرچه سریع‌تر رای اعلام شود اما احتمالا کمیته انضباطی استدلال خودش را داشته و ما هم انتظار داشتیم رای زودتر اعلام شود.

1718847

وی در مورد کسب نایب قهرمانی گفت: زمانی که شما در پرسپولیس هستید به‌عنوان بازیکن و مربی، باید همیشه برای قهرمانی تلاش کنی و ما هم این فصل باهمه وجود زحمت کشیدیم اما یک‌سری کمبود مثل پنجره بسته و شرایط مالی بود. این‌ها بهانه نیست و مشکلات داشتیم و از بین همه جهات، باتوجه به مشکلاتی که در خانواده داشتیم و خودمان به آن واقفیم، این نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. ما 60 امتیازی شدیم و با رای بازی تراکتور 63 امتیازی خواهیم شد در صورتی‌که تیم آقای برانکو با 61 امتیاز قهرمان شد. تیم ما واقعا توانمند بود اما نمی‌دانم چرا این همه فشار روی تیم ما وجود داشت؟ انتقادات را می‌پذیریم و انتقادات سازنده باعث پیشرفت می‌شود و ما به تخریب‌ها پاسخ نخواهیم داد.

مطهری در مورد فصل آینده و حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: واقعا فصل سختی داشتیم و به گروه و بچه‌ها خیلی فشار آمد و نیاز داریم یک آرامش واقعی تجربه کنیم. حمل بر خودستایی نباشد، من در این سه سال پیشنهاد داشتم اما اصولم را داشتم و به آن افتخار می‌کنم که به تیمم متعهد بودم و با افتخار در پرسپولیس کار کردم. باید ببینیم شرایط حرفه‌ای چگونه است و در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او در پایان شعری را خواند: ز گیتی دو کس را سپاس، یکی حق شناس و یکی حد شناس.

دیدگاه‌ها