کد خبر : 1827486 | 12 خرداد 1401 ساعت 23:52 | 33.6K بازدید | 5 دیدگاه

پایان خوب تیمی که دیگر در لیگ برتر نیست

شهر خودرو اگر چه پیش از هفته پایانی به دسته پایین‌تر سقوط کرد اما در هفته پایانی و در برابر تیم فولاد نمایش جوانمردانه و آبرومندانه‌ای داشت و با شایستگی از لیگ برتر کنار رفت.

پایان خوب تیمی که دیگر در لیگ برتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه دیدار امروز برابر فولاد برای داوود سید عباسی و شاگردانش اهمیتی نداشت و آنها اگر بازی را هم می بردند باید به دسته پایین‌تر می رفتند اما با این حال با همه توان به میدان آمدند و به دنبال یک نمایش آبرومندانه و با شرافت بودند تا فصل را با افتخار تمام کنند. در آنسوی میدان اما فولاد به دنبال پیروزی در این دیدار بود تا مقام چهارمی خود را در این فصل از بازی ها تثبیت کند. به هر صورت شاگردان داود سید عباسی باشرافت مقابل فولاد ایستادند و بهزاد یوسفی دروازه‌بان با تجربه تیم مشهدی اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد تا در نهایت شهرخودرو که خارج از خانه هم بازی می کرد با کسب نتیجه تساوی لیگ را به اتمام برساند و در رسیدن گل گهر به رتبه چهارمی به جای فولاد تاثیرگذار باشد.

1718859

به گفته داود سید عباسی اگر در مبحث داوری با این تیم عادلانه‌تر برخورد می‌شد شاید می توانستند شهر خود را از سقوط نجات دهند، داوری در دیدار پایانی نیز آنها را اذیت کرد تا جایی که اسماعیل حیدرپور، مدیر عامل باشگاه کنار خط آمد و به داور تذکر داد. شهرخودرو امیدوار است با حمایت مسئولین استان خراسان رضوی خیلی زود دوباره خود را لیگ برتری ببیند.

برای پرسپولیسی که قهرمان لیگ برتر نشده؛ برای سپاهانی که از جام قهرمانی در این فصل هم دور شد؛ برای شهر خودرو و فجر سپاسی و حتی تیم هایی که در لیگ یک از صعود به لیگ برتر باز ماندند فوتبال ادامه دارد و فصل پیش رو می تواند فصل بازگشت به جایگاهی باشد که برای آن‌ها برنامه ریزی کردند. نمایش خوب شهر خودرو در برابر فولاد بدین معنی است که آنها از سقوط ناراحت شدند اما از حرکت نمی ایستند، حالا به دنبال نمایش خوب در بازی های دسته اول هستند تا دوباره به لیگ برتر برگردند.

دیدگاه‌ها