کد خبر : 1827497 | 13 خرداد 1401 ساعت 10:45 | 50.2K بازدید | 18 دیدگاه

امیلیانو مارتینز:

مثل شیر برای لیونل مسی می‌جنگیم!

امیلیانو مارتینز مدعی شد لیونل مسی بهترین بازیکن جهان بوده و بازیکنان آرژانتین مانند شیر برای او می جنگند.

مثل شیر برای لیونل مسی می‌جنگیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین دو شب پیش با ارائه نمایشی درخشان و مقتدرانه با سه گل از سد تیم ملی ایتالیا گذشت و فاتح جام بین قاره‌ای شد. آلبی سلسته برای سال های متوالی قادر به کسب موفقیت خاصی نبود، اما آنها در یک سال اخیر این جام و کوپا آمه ریکا را فتح کرده اند. امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین به تمجید از عملکرد لیونل مسی، کاپیتان تیمش پرداخت و تاکید کرد که همه بازیکنان آلبی سلسته با تمام توان برای موفقیت این بازیکن مبارزه می کنند.

1718880

امیلیانو مارتینز گفت: "یک سال پیش تیم ملی آرژانتین شرایط دشواری داشت و ما از هیچ شانسی برای کسب موفقیت برخوردار نبودیم. اما امروز یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2022 محسوب می شویم، این تغییر به این خاطر است که ما در این مدت موفق به فتح دو عنوان قهرمانی شده‌ایم. البته ما همیشه نامزد قهرمانی خواهیم بود، زیرا بهترین‌ بازیکن جهان یعنی لیونل مسی را در ترکیب خود داریم. ما همه شیرهایی هستیم که برای مسی مبارزه می کنیم.

جام بین قاره‌ای یک عنوان بین‌المللی محسوب می شود. این مسابقه برای ما به مثابه یک فینال بود، این بازی مورد تایید رسمی یوفا است و کسب پیروزی دوباره کمی اعتماد به نفس بیشتری به ما می دهد. مردم می گفتند که ما در این مدت با یک تیم بزرگ اروپایی روبرو نشدیم، ایتالیا موفق به فتح عنوان قهرمانی در رقابت های یورو شده و ما در مقابل این تیم نشان دادیم که هم سطح تیم های بزرگ فوتبال دنیا هستیم."

دیدگاه‌ها