کد خبر : 1827523 | 13 خرداد 1401 ساعت 12:48 | 22K بازدید | 16 دیدگاه

پیروز شدن با لباس پرتغال؛

رونالدو: تنها یک هدف ما را متحد می‌کند

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال تاکید کرد هدف این تیم دوباره درخشش در لیگ ملت های اروپا است.

رونالدو: تنها یک هدف ما را متحد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در اولین مسابقه خود در تورنمنت لیگ ملت های اروپا، عملکرد خوبی در مقابل اسپانیا از خود ارائه داده و در سویا به تساوی 1-1 دست یافت. کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و گلزن پرتغال در این مسابقه جایی در ترکیب ثابت نداشته و در دقیقه 62 وارد زمین شد. اگرچه ابتدا دلیل نیمکت نشینی این بازیکن عفونت عنوان شده بود، اما فرناندو سانتوس بعد از اتمام مسابقه اعلام کرد این تصمیم علت فنی داشته و او به دنبال امتحان کردن تاکتیک های جدید بوده است.

تیم ملی پرتغال در اولین دوره لیگ ملت های اروپا با درخشش کریستیانو رونالدو به عنوان قهرمانی دست یافت و حالا این مهاجم باتجربه تاکید کرد هدف همه بازیکنان این تیم، تکرار درخشش گذشته در این تورنمنت است.

کریستیانو رونالدو در صفحه خود نوشت: "لیگ ملت های اروپا تورنمنتی است که برای همیشه یادآور تیم ملی خواهد بود، زیرا ما اولین تیمی بودیم که موفق شدیم عنوان قهرمانی را در این رقابت ها به دست آوریم. اولین بازی ما در این دوره نیز با یک تساوی مهم در مقابل تیم ملی اسپانیا همراه بود و این نتیجه دوباره جاه‌طلبی ما را برای نتیجه گیری در این رقابت ها نشان می دهد. مثل همیشه، یک هدف ما را در همه حال به سمت جلو سوق داده و با یکدیگر متحد می کند؛ کسب پیروزی با لباس تیم ملی پرتغال."


1718910

دیدگاه‌ها