کد خبر : 1827568 | 13 خرداد 1401 ساعت 20:20 | 23.1K بازدید | 7 دیدگاه

آینده‌ام نامشخص است

کنایه موراتا به رئال؛ اتلتیکو و یووه برایم ارزش قائلند

آلوارو موراتا می‌گوید در سه سال اخیر، بیشترین لذت را از فوتبال برده است!

کنایه موراتا به رئال؛ اتلتیکو و یووه برایم ارزش قائلند

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام مارکا، آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

1685638

 

قرارداد قرضی دو ساله موراتا با یوونتوس تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و یووه قصد ندارد برای خرید قطعی او از اتلتیکومادرید 35 میلیون یورو به تیم اسپانیایی بپردازد. یوونتوس تا الان هم بابت دو فصلی که موراتا از اتلتیکو قرض گرفته، 20 میلیون یورو پرداخته است و نمی‌خواهد برای نگه داشتن او در تورین بیش از 15 میلیون یورو دیگر هزینه کند.

مورتا شب گذشته تک گل تیم ملی اسپانیا را وارد دروازه پرتغال کرد. در دیداری که 1-1 مساوی شد و لاروخا کار خود در لیگ ملت‌ها را با کسب یک امتیاز شروع کرد. 

1712738
 

موراتا در پایان بازی و در مورد آینده خود گفت:« این به من بستگی ندارد و باید بگویم که آسوده خاطرم. خدا را شکر، همسر و  فرزندانم هر کجا که بروم، همراهم خواهند بود و مشکلی از این بابت ندارم. این درست است که هر بازیکن، گزینه محبوب خود را دارد ولی باید بگویم که پیشنهادات زیادی به من رسیده و باید همه را بررسی کنم. بازهم می‌گویم که در انتخاب مقصد نهایی فقط خودم دخیل نیستم. کاری که باید انجام دهم فعلا درخشش در سه بازی بعدی با اسپانیاست و سپس باید راهی تعطیلات شوم.»

1469566

 

موراتا ادامه داد:«طبعا دوست دارم در تیمی بازی کنم که به داشتنم علاقه دارد و در آن شانس فیکس بازی کردن داشته باشم. بارها گفته‌ام که هر فوتبالیستی دوست دارد جایی بازی کند که برایش ارزش قائل هستند. در سه سال اخیر خوشبختانه در تیم‌هایی حضور داشته‌ام که برایم ارزش قائل بودند(اتلتیکو و یووه) و از این بابت بسیار خوشحالم. رفتار هواداران و مسئولان باشگاه نیز با من بسیار عالی بود. باید ببینم در هفته‌های بعد چه رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها