کد خبر : 1827571 | 13 خرداد 1401 ساعت 18:28 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی: این مهم‌ترین دستاورد پیکان بود

بازیکن جوان پیکان می‌گوید سود جوان‌گرایی در این تیم به کل فوتبال خواهد رسید.

 لطفی: این مهم‌ترین دستاورد پیکان بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد مهدی لطفی که یکسال تا دهه هشتادی بودن در تیم دهه هشتادیِ پیکان کم دارد در دیدار با مس رفسنجان بهترین بازیکن زمین شد وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: چند هفته بود که نتیجه لازم را نگرفته بودیم و با تمام قوا رفته بودیم که بازی را ببریم. خدا را شکر در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم داوری تاثیر گذار بود و مانع این شد که نتیجه لازم را به دست بیاوریم ولی در کل بازی خوب و پر از موقعیتی بود.
او که یک پنالتی گرفت و عملکرد خوبی داشت و در ‌تیم منتخب هفته قرار گرفت ادامه داد: خدا را شکر، تمام بازیکنان تلاش کردند و من هم گوشه ای از کار را و یک پنالتی گرفتم که متاسفانه با برد همراه نشد. من از باشگاه بزرگ پیکان در راسش آقا مجتبی تشکر می کنم که به جوان ها اعتماد کردند و خدا را شکر می کنم. توانستم در کنار بزرگان لیگ در تیم منتخب هفته قرار بگیرم ولی هنوز راه زیادی دارم و اهداف زیادی دارم. امیدوارم به اهدافم که بزرگترین آن پوشیدن پیراهن تیم ملی است؛ دست پیدا کنم.
وی در مورد اینکه پیکان یکی از جوان ترین تیم های آسیا است اظهار کرد: مجموعه پیکان دارد کار بزرگی می کند و قطعا نتیجه خوبش را در فوتبال ایران خواهیم دید. در این شرایط‌ به ما جوان ها اعتماد می کنند و سود این موضوع را کل فوتبال ایران خواهد دید.
وی در مورد تمام کردن فصل با رتبه هفتمی گفت: کادرفنی و مجموعه باشگاه خیلی زحمت کشیدند. همین‌که توانستند بازیکنان جوان را به لیگ معرفی کنند بزرگترین دستاورد است. انشاالله سال بعد به قول آقا مجتبی جوان ها تجربه بیشتری کسب می کنند و می توانیم اهداف بزرگ تری را دنبال کنیم و به رتبه های بالا تر برسیم.
لطفی یادآور شد: از سایت شما تشکر می کنم که من را در تیم منتخب قرار داد. امیدوارم به اهدافی که می خواهم دست پیدا کنم.

دیدگاه‌ها