کد خبر : 1827574 | 13 خرداد 1401 ساعت 18:53 | 38.9K بازدید | 15 دیدگاه

گزارش آاس؛

هازارد به جای بیل؛ فهرست گران‌ترین‌های رئال

با جدایی گرت بیل، حالا ادن هازارد بیشترین دریافتی را در میان بازیکنان رئال مادرید دارد.

هازارد به جای بیل؛ فهرست گران‌ترین‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتقال آنتونیو رودیگر به رئال مادرید رسمی شد. توافق دو طرف از هفته پیش نهایی شده بود ولی به احترام باشگاه چلسی، همه چیز به پایان فصل موکول شد. رودیگر از یوونتوس و پی‌اس‌جی هم پیشنهاد داشت ولی در نهایت رئال مادرید را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. با این انتقال باید منتظر جدایی خسوس وایِخو از رئال باشیم و ترکیب خط دفاعی رئال در فصل بعد متشکل از دنی کارواخال، فرلاند مندی، ادر میلیتائو، آنتونیو رودیگر، داوید آلابا و ناچو خواهد بود. با جدایی مارسلو، رئال یک مدافع چپ جدید نیز جذب خواهد کرد.

1719002

 

طبق گزارش آاس، دستمزد رئال به رودیگر 7 میلیون یورو خالص به علاوه 2 میلیون یورو بندهای متغیر است و به این‌ترتیب دستمزد ستاره آلمانی می‌تواند به 9 میلیون یورو نیز برسد. در حال حاضر داوید آلابا با 10 میلیون یورو خالص، بیشترین دستمزد را میان مدافعان رئال دریافت می‌کند. انتظار می‌رود دستمزد ادر میلیتائو پس از تمدید قرارداد به این رقم نزدیک شود.

1717834
 

با جدایی ایسکو و گرت بیل، که این دومی، 16 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گرفت، حالا ادن هازارد در میان بازیکنان، بیشتری دریافتی را دارد. رئال به ستاره بلژیکی 12 میلیون یورو خالص دستمزد می‌دهد. پس از هازارد به کریم بنزما، لوکا مودریچ، آلابا و تیبو کورتوا می‌رسیم که همگی نزدیک به 10 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند.

جالب اینکه کاسیمیرو 6 میلیون یورو و دنی کارواخال نیز 4.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند. همچنین گفته می‌شود وینیسیوس پس از تمدید قرارداد به ادن هازارد از لحاظ دریافت دستمزد نزدیک خواهد شد. او در حال حاضر تنها 4 میلیون یورو دریافتی دارد.

دیدگاه‌ها