کد خبر : 1827637 | 14 خرداد 1401 ساعت 13:07 | 23.3K بازدید | 7 دیدگاه

این سه نفر اگر گل نزدند باید تعجب کنید!

عکس یادگاری اسکوچیچ با گلزنان بالقوه جام‌جهانی

سرمربی تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی امید زیادی به درخشش عناصر تهاجمی تیم خود دارد.

عکس یادگاری اسکوچیچ با گلزنان بالقوه جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در مقطع فعلی یکی از بهترین نسل های چند دهه اخیر را دارد که خیلی ها به موفقیت آن در جام جهانی امیدوار هستند. یکی از نقاط قوت اصلی این تیم، خط حمله است؛ جایی که در کنار جوان های پر انگیزه، تیم ملی باتجربه های پر انگیزه ای هم دارد که قطر، اولین جام جهانی آنها نیست اما مطمئنا می‌تواند مهمترین جام جهانی آنها باشد.

پیش از شروع تمرین روز گذشته و در حالی که مثلث مخوف تیم ملی در فاز تهاجمی مشغول گرفتن عکس یادگاری بودند، اسکوچیچ آرام آرام از راه رسید تا قابی چهار نفره مقابل دوربین تشکیل شود.

1719107
1719108
عکس یادگاری مهدی طارمی ، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون


در این قاب، سرمربی تیم ملی را کنار سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی می بینیم که هر سه، تجربه حضور در جام جهانی را دارند و بعد از 4 سال درخشش و تجربه اندوزی در فوتبال باشگاهی اروپا، این بار می خواهند نام خود را در لیست گلزنان ایرانی تاریخ جام جهانی وارد کنند.

سرمربی کروات تیم ملی به خوبی می داند که اگر قرار است ستاره ای در قطر برای تیمش بدرخشد و تعیین کننده باشد، قطعا شانس، تجربه و توانایی این سه بازیکن بیشتر از بقیه خواهد بود؛ در این قاب نفراتی حضور دارند که یکی در حال حاضر در بوندس لیگا بازی می کند و در عرصه ملی و باشگاهی، گل های مهم کم نزده است. یکی دیگر از نفرات حاضر در این قاب سابقه بازی در لیگ جزیره را دارد، همین چند وقت پیش فینال لیگ کنفرانس را تجربه کرد و در عرصه ملی به ویژه انتخابی اخیر، گل های بسیار حساسی زد.

دیگر بازیکن حاضر در قاب چهار نفره ثبت شده، چهره ای است که در طی دو سال اخیر، سطح جدیدی از توانایی های یک بازیکن ایرانی در فوتبال اروپا را به نمایش گذاشت و با گلزنی مقابل تیم هایی چون لیورپول، چلسی، یووه و ثبت آمارهای شگفت انگیز در بخش های مختلف تهاجمی نشان داد که می توان روی او برای گلزنی در جام جهانی حساب ویژه ای باز کرد چرا که به حد کافی در فاصله دو جام جهانی به گلرهای مطرح دنیا گل زده که آبدیده شود.

دیدگاه‌ها