کد خبر : 1827691 | 14 خرداد 1401 ساعت 20:51 | 29.8K بازدید | 3 دیدگاه

گرت بیل از راه دور در کنفرانس مطبوعاتی! (عکس)

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، به شکل حضوری در کنفرانس خبری حاضر نشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز فردا شب در یک بازی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف اوکراین خواهد رفت. این دیدار در چارچوب بازی فینال پلی‌آف جام جهانی برگزار می‌شود و برنده آن جواز حضور در قطر را کسب خواهد کرد. همچنین برنده این بازی در مرحله نهایی جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ایران همگروه خواهد شد.

گرت بیل، ستاره و امید اول تیم ملی ولز امروز قرار بود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اوکراین شرکت کند. همین اتفاق هم رخ داد و بیل در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد اما نه به‌صورت حضوری. در حقیقت گرت بیل طی یک اتفاق عجیب به شکل غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست خبری حاضر شد.

شاید اگر این اتفاق چند ماه پیش رخ می‌داد بسیاری حدس می‌زدند که دلیل آن مسئله کرونا بوده اما حالا که این بیماری تا حدود زیادی از جهان رخت بربسته، مشخص است که که علت دیگری داشته است. بر اساس گزارش‌ها محل برگزاری نشست خبری تیم ملی ولز با زمین تمرینی این تیم فاصله زیادی داشته و شرکت گرت بیل در آن به شکل حضوری، برنامه تمرینی ولزی‌ها را با مشکل مواجه می‌کرده است. موضوعی که باعث شده این کنفرانس مطبوعاتی به شکل ویدئو کنفرانس و از راه دور انجام شود.

1719164

گرت بیل در این کنفرانس خبری در رابطه با اینکه آیا آینده فوتبالی او به نتیجه دیدار برابر اوکراین و رسیدن ولز به جام جهانی بستگی دارد یا خیر نیز گفت: "نه لزوماً، فردا یک بازی بزرگ داریم که تمام تمرکز من روی آن است. من واقعاً نیازی به فکر کردن یا نگرانی در مورد چیز دیگری ندارم. من هیچ نگرانی دیگری ندارم."

گرت بیل درباره برگزاری نشست خبری به این شکل نیز گفت: "این که بخواهم دو ساعت از روزم را برای رسیدن به اینجا وقت بگذارم کار درستی نبود بنابراین ما این کار را انجام دادیم. من بابت این مسئله پوزش می‌طلبم."
 

دیدگاه‌ها