کد خبر : 1827692 | 14 خرداد 1401 ساعت 21:28 | 13K بازدید | 6 دیدگاه

برونو: مردم انتظار دارند در هر بازی گل بزنم

برونو فرناندز، ستاره تیم ملی پرتغال‌ می‌گوید همیشه به بازی برای این تیم افتخار کرده است.

برونو: مردم انتظار دارند در هر بازی گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال در حالی فردا شب بازی دوم خود در لیگ ملت‌ها را برابر تیم ملی سوئیس برگزار می‌کند که شاگردان فرناندو سانتوس در دیدار اول خود موفق شدند اسپانیا را متوقف کنند. قطعاً پرتغال در دیدار فردا شب خود نیز کار آسانی مقابل سوئیس پیش رو نخواهد داشت.

برونو فرناندز، ستاره تیم ملی پرتغال، پیش از این بازی گفت: "من همیشه به تیم ملی دعوت شده‌ام. من عملاً در هر مسابقه‌ای حضور داشته‌ام. فکر می‌کنم که سرمربی از کاری که من انجام داده‌ام راضی بوده است وگرنه اینجا نبودم. می‌دانم که در اسپورتینگ و بعد منچستر یونایتد آمار بسیار خوبی داشتم و مردم انتظار دارند که در هر بازی گل بزنم. من اینجا هستم تا کاری که از من خواسته می‌شود؛ انجام دهم.

1719167

در تیم‌های باشگاهی‌مان ما با تاکتیک‌های متفاوتی بازی کنیم. فکر می‌کنم کار خوبی در تیم ملی انجام داده‌ام. از زمانی که به تیم ملی آمدم، به این کار ادامه می‌دهم. من به بهترین شکل ممکن برای تیم ملی پرتغال عمل می‌کنم."

برونو در ادامه درباره تقویم فشرده مسابقات نیز گفت: "بازیکنان زیادی نمی‌توانند این‌گونه به میدان بروند. با این حال ما کسانی نیستیم که این تصمیمات را می‌گیریم. ما مفتخریم که اینجا به‌عنوان نماینده تیم ملی هستیم. حضور در اینجا برای ما باعث افتخار و خوشحالی است. با این وجود اگر می‌خواهیم بازیکنان در بالاترین سطح باشند، به استراحت مناسب احتیاج داریم. البته هیچ کس در اینجا از خستگی حرف نمی‌زند و نمی‌گوید که نمی‌خواهد برای تیم ملی بازی کند. ما باید اینجا در بهترین فرم خود باشیم."

1719165
 

دیدگاه‌ها