کد خبر : 1827730 | 15 خرداد 1401 ساعت 11:53 | 34K بازدید | 21 دیدگاه

از سوی مترجم سرمربی ایتالیایی صورت گرفت:

تکذیب هرگونه مذاکره استراماچونی با استقلال

برخلاف شایعات فضای مجازی، استقلال تاکنون هیچ مذاکره‌ای با استراماچونی نداشته است.

تکذیب هرگونه مذاکره استراماچونی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، جدایی فرهاد مجیدی باعث شد تا انتخاب سرمربی بعدی آبی پوشان به یک سوال بزرگ برای هواداران این تیم تبدیل شود. از روزهای گذشته بحث حضور آندره آ استراماچونی بر روی نیمکت استقلال به عنوان خبر مهمی در رسانه ها مطرح شده بود و حتی برخی از خبرنگاران نیز از شرط و شروط این سرمربی ایتالیایی برای حضور دوباره در ایران خبر دادند.

اخباری مبنی بر درخواست های استرا از جمله بحث پیرامون پرونده شکایت او از استقلال نیز در فضای مجازی منتشر شد. در نهایت این شایعات باعث شد تا خبرنگار ورزش سه درخصوص احتمال مذاکره با سرمربی الغرافه و بازگشت او به ایران با دستیار او یعنی یوسف دانشیار تماس بگیرد.

دانشیار که از زمان حضور استراماچونی در ایران جزو کادرفنی او به شمار می رفت، اکنون با این سرمربی در قطر حضور دارد و یکی از دستیاران وی در الغرافه است. دانشیار ضمن تکذیب هرگونه شرط و شروط از سوی استراماچونی، مدعی شد که تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این سرمربی ایتالیایی صورت نگرفته است.

به هر شکل باید دید در روزهای آتی چه فردی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب می شود. گفته شده که مدیران این تیم در کشور امارات به سر می برند و قرار است با چند گزینه خارجی وارد مذاکره شوند که البته جواد نکونام نیز به عنوان تنها گزینه ایرانی، در لیست آجورلو قرار دارد.

دیدگاه‌ها