کد خبر : 1827732 | 15 خرداد 1401 ساعت 11:57 | 40K بازدید | 20 دیدگاه

می‌توانستیم قهرمان جام حذفی بشویم؛

کعبی: همه از این گل‌ها به پرسپولیس می‌زنند

با مدافع مس اینبار مصاحبه‌ای متفاوت انجام دادیم و از او در مورد گلش به پرسپولیس و نشان دادن عدد چهار پرسیدیم‌.

کعبی: همه از این گل‌ها به پرسپولیس می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در نهایت لیگ را با نتیجه تساوی و رتبه ششمی به اتمام رساند و در دومین فصل حضور در لیگ برتر نماینده شایسته ای برای استان کرمان بود.
عقیل کعبی که از جمله مدافعان همیشه ثابت مس است در مورد تساوی با پیکان در هفته سی ام به خبرنگار ما گفت: برد و یا باخت در بازی آخر با پیکان جایگاه ششمی ما را تغییر نمی داد ولی دوست داشتیم با برد به استراحت برویم که نشد. تیم پیکان جوان است و دوندگی بالایی داشت، می توانستیم هم برنده و هم بازنده باشیم. هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و به نظرم تساوی عادلانه بود.
او در مورد جایگاه ششمی مس ادامه داد: ما تمام تلاشمان را کردیم که به رده های بالاتر برسیم ولی متاسفانه نشد. ما در خیلی از بازی ها بدشانس بودیم ولی باز هم خدا را شاکریم که نسبت به فصل پیش که هشتم بودیم دو رتبه بالاتر آمدیم. انشاالله فصل بعد پر قدرت شروع کنیم.
این بازیکن در مورد تجربه دو سال کار با محمد ربیعی عنوان کرد: من دو سال است با آقای ربیعی هستم، واقعا مربی بسیار خوبی است و مطمئن باشید این تیم با آقای ربیعی سال بعد حرف های زیادی برای گفتن دارد.

1719252


کعبی در مورد آقای گلی منشا اظهار کرد: همه برای منشا خوشحالیم. حقش بود که امسال آقای گل شود و اگر کمی بیشتر دقت می کرد می‌توانست گل های بیشتری بزند، از همین تریبون به او تبریک می گویم.
وی در مورد بهترین و بدترین اتفاق در فصلی که گذشت گفت:  بازی که در جام حذفی واگذار کردیم یکی از بدترین روزهای فوتبالی ام بود و اگر آن بازی را می بردیم قطعا قهرمان جام حذفی می شدیم. اتفاق خوب زیاد بود، برای مثال گلم به پرسپولیس قشنگ بود ولی ذهنم را درگیرش نکردم ولی هر موقع آن گل را می بینم می گویم که گل قشنگی بود. همه از این گل ها به پرسپولیس زدند و ما هم زدیم! 
کعبی در مورد شادی بعد از گلش که عدد ۴ بود و آیا استقلالی ها عکس‌العملی نشان دادند یا خیر گفت: ۴ شماره پیراهنم و برایم مقدس است و برای همین نشان دادم.
کعبی یادآور شد: جا دارد از مدیریت تیم آقای زیندینی و علی علیزاده تشکر کنم که همیشه حامی تیم بودند و نگذاشتند دغدغه پول یا امکانات یا هر چیز دیگری داشته باشیم و همه چیز به موقع اتفاق افتاد. از آقا ربیعی هم تشکر می کنم که زحمات زیادی کشید. از نظر فوتبالی فصل بسیار خوبی داشتم ولی با اتفاقی که برای مردم آبادان افتاد واقعا حالم بد شد و به آبادانی های عزیز تسلیت می گویم.

دیدگاه‌ها