کد خبر : 1827762 | 15 خرداد 1401 ساعت 14:47 | 24.4K بازدید | 3 دیدگاه

یک معامله در دسترس برای منچستر؛

هافبک بارسا نیاید، رقیب قدوس می‌رود!

هافبک برنتفورد یکی از گزینه‌های منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی است.

هافبک بارسا نیاید، رقیب قدوس می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستر یونایتد پس از انتخاب اریک تن‌هاخ به‌عنوان سرمربی و البته جدایی پوگبا، تصمیم به انتخاب جانشین وی گرفت که فرانک دی‌یانگ، هافبک بارسلونا تبدیل به اصلی‌ترین گزینه شیاطین سرخ شد ولی موانعی بر سر انتقال وی از  جمع آبی‌اناری‌ها به انگلیس وجود دارد.

مبلغ بالای قرارداد و رقم انتقال دی‌یانگ موجب شده تا تن‌هاخ تا حدود زیادی از جذب هموطن خود از بارسلونا صرف نظر کند و دست روی دیگر گزینه‌ها ازجمله کریسیتین اریکسن، بازیکن حال حاضر برنتفورد و سابق اینتر میلان و تاتنهام بگذارد.

کریستین اریکسن که پس از هشت‌ماه دوری از فوتبال بخاطر مشکل قلبی در اواسط فصل ۲۲-۲۰۲۱ دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگشت و برنتفورد را انتخاب کرد، دوران کوتاه و موفقی در این تیم سپری کرد و با وجود اینکه منجر به فرصت کمتر به نفراتی مثل سامان قدوس شد، اما این تیم را از منطقه سقوط تا میانه‌های جدول بالا کشید.

این هافبک دانمارکی که در فصل اخیر لیگ جزیره ۱۱ بازی انجام داد و طی این مدت یک گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد، هفت پیروزی، دو مساوی و دو شکست را تجربه کرد ولی عملکردش به اندازه‌ای خوب بود که حالا با اتمام قراردادش با برنتفورد، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های منچستر یونایتد شود.

اریکسن که پس از حضورش در برنتفورد شرایطی به وجود آورد تا قدوس حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم شانس کمتری پیدا کند، حالا در آستانه انتقال رایگان به منچستر یونایتد قرار دارد و اگر مبلغ انتقال دی‌یانگ از بارسلونا بالا باشد، شیاطین سرخ به‌طور قطعی اریکسن را جذب می‌کنند که این اتفاق، خبر خوبی هم برای ملی‌پوش ایرانی برنتفورد خواهد بود.

دیدگاه‌ها