کد خبر : 1827810 | 15 خرداد 1401 ساعت 22:03 | 19.7K بازدید | 10 دیدگاه

وینیسیوس: می‌خواهم به تاریخ‌سازی ادامه دهم

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید‌ می‌گوید قصد دارد همچنان به مسیر موفقیتش ادامه دهد.

وینیسیوس: می‌خواهم به تاریخ‌سازی ادامه دهم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشت. 
او یکی از مهره‌های کلیدی تیم کارلو آنچلوتی در کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و گل قهرمانی این تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول را به ثمر رساند. 
وینیسیوس که در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارد درباره یک هفته اخیر به خبرنگاران گفت:« مطمئنا تا به حال این بهترین و بزرگترین هفته زندگی من بوده است. همان‌طور که گفتم اینجا متوقف نخواهم شد و می‌خواهم به تاریخ‌سازی و انجام کارهای بزرگ در فوتبال ادامه دهم.»
او با اشاره به افتخاراتی که تا به حال به‌دست آورده اظهار داشت:« در سن 21 سالگی، این که در تیم ملی حاضر باشم و گل قهرمانی تیمم در فینال لیگ قهرمانان را به ثمر برسانم بسیار ارزشمند است و بار بسیاری روی دوشم می‌گذارد اما در عین حال اجازه رویاپردازی به من می‌دهد.»

 

1680484


این مهاجم برزیلی درباره جام جهانی 2022 قطر اضافه کرد:« تمام تمرکز ما روی جام جهانی است، حالا در حال کار با یکدیگر و سازگاری با شرایط هستیم. زمان زیادی تا آغاز جام جهانی نمانده است. این تیم از سال 2018 تا به حال در تلاش است تا بتواند به این لحظه درخشان که همه بازیکنان در انتظار سر رسیدن آن هستند برسد و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.»
این ستاره رئال مادرید درباره حضور در این تیم گفت:« حضور در رئال در سن 18 سالگی بسیار پیچیده است. این باشگاه به من اعتماد به نفس داد که بیشتر از هر چیزی به آن نیاز داشتم. در فصل اول فراز و نشیب‌هایی داشتم اما این در سن من طبیعی بود. اما در نهایت توانستم با تجربه بیشتر شرایطم را به ثبات برسانم.»

دیدگاه‌ها