کد خبر : 1827832 | 16 خرداد 1401 ساعت 09:21 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

لوییز انریکه: خبر خوب این است که نباختیم

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید انتظار بازی سختی برابر جمهوری چک را داشته است.

لوییز انریکه: خبر خوب این است که نباختیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف جمهوری چک رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد. 
این تیم در حالی موفق به کسب یک امتیاز از این بازی شد که تا دقایق پایانی بازی از حریف عقب بود اما در لحظات پایانی موفق شد گل دوم را نیز وارد دروازه کرده و بازی را به تساوی بکشاند تا دست خالی از زمین جمهوری چک خارج نشود. 
انریکه پس از پایان این بازی درباره شرایط این دیدار به خبرنگاران گفت:«ما از همان ابتدا خودمان را در دیداری پر فشار دیدیم اما این چیزی نبود که باعث تعجب ما شود چون می‌دانستیم که بازی در خارج از خانه پیچیدگی‌های خودش را دارد و ما باید با این شرایط دشوار نیز روبرو شویم.»

 

1719483


او درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:«من فکر نمی‌کنم که حق ما در این بازی شکست بوده باشد. ما چند شوت زدیم اما نتوانستیم مانند همیشه خلق موقعیت کنیم. با این حال مثل همیشه سعی کردیم در حمله پر تعداد و با قدرت ظاهر شویم اما در نهایت امروز روز ما نبود. ما نیاز به پیشرفت در بسیاری از زمینه‌ها داریم و باید ترس را کنار بگذاریم. اولین کسی که باید این کار را انجام دهد من هستم.» 
این مربی اسپانیایی در ادامه اضافه کرد:«خبر خوب برای ما این است که امروز شکست نخوردیم و تیم حریف نتوانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد. این دیدار پیچیدگی و دشواری این رقابت را به ما نشان داد. حالا باز هم سرنوشت ما در دست خودمان است.» 
انریکه درباره اشتباهاتی که در خط دفاعی تیمش صورت گرفت، گفت:«من باید بار دیگر بازی را نگاه کرده و به خوبی آنالیز کنم. بدون شک اشتباهاتی در هنگام پرسینگ صورت گرفت. آنها فرصت‌هایی را روی دروازه ما ایجاد کردند و ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها