کد خبر : 1827837 | 16 خرداد 1401 ساعت 09:59 | 32.9K بازدید | 11 دیدگاه

سانتوس: چه حرفی درباره رونالدو مانده است؟

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، پس از پیروزی برابر سوییس از عملکرد کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

سانتوس: چه حرفی درباره رونالدو مانده است؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوییس رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
رونالدو مانند همیشه ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از گل‌های تیمش را به ثمر رسانده و پاس یکی دیگر از گل‌های تیمش را نیز برای ویلیام کاروالیو ارسال کند تا نقش مهم و پر رنگی در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد. 
با توجه به توقف پرتغال در بازی قبلی برابر اسپانیا و تساوی اسپانیا در بازی شب گذشته برابر جمهوری چک، کسب پیروزی در این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای تیم ملی پرتغال داشت که با درخشش رونالدو به دست آمد تا آنها همچنان کارشان را بدون شکست ادامه دهند.

 

1719495


فرناندو سانتوس پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد این ستاره پرتغالی اظهار داشت:« من نمی‌دانم چه حرف دیگری درباره رونالدو مانده که باید بزنم. بار دیگر تکرار می‌کنم که او بهترین بازیکن دنیا است. چه حرف دیگری می‌توان زد؟ من فکر می‌کنم همه حرف‌ها درباره او زده شده است.»
او درباره شرایط بازی و کسب پیروزی برابر سوییس گفت:« من مربی هستم و وقتی تیمم همانطور که تمرین کرده بازی می‌کند خوشحال می‌شوم. ما پس از گذشت چند دقیقه از شروع بازی توانستیم توپ و میدان را در اختیار گرفته و بازی را مدیریت کنیم.»
او با اشاره به عملکرد خوب تیم حریف اضافه کرد:« سرعت بازی در نیمه دوم کم شد اما بازیکنان ماشین نیستند که همیشه خوب باشند و ما باز هم موفق به گلزنی شدیم. سوییس عملکرد خوبی در این بازی داشت و توانست مشکلاتی برای ما ایجاد کند اما ما همیشه راه حل درست را پیدا کردیم. پرتغال برای این بازی شایسته تحسین است.»

دیدگاه‌ها