کد خبر : 1827862 | 16 خرداد 1401 ساعت 11:40 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

خوزه انریکه:

مانه بدترین توجیه را برای جدایی از لیورپول آورد

خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، از اظهارات سادیو مانه درباره دلیل جدایی‌اش از لیورپول انتقاد کرد.

مانه بدترین توجیه را برای جدایی از لیورپول آورد

به گزارش "ورزش سه"، مانه یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده و عملکرد درخشانی را تحت هدایت یورگن کلوپ ارائه کرده است. 
قرارداد این بازیکن سنگالی در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و همین موضوع باعث شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده این بازیکن و ادامه حضورش در آنفیلد به گوش برسد. 
گفته می‌شود که بایرن مونیخ مقصد بعدی مانه است و این بازیکن تصمیم گرفته که فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. روزنامه تایمز نیز خبر داده که این باشگاه پیشنهادی را برای خرید او ارائه کرده که از سوی مدیران لیورپول رد شده است. 

 

1719094


این بازیکن چند روز قبل مدعی شد که بسیاری از مردم سنگال دوست دارند او از لیورپول جدا شود و به همین دلیل تصمیم دارد به خواسته آنها عمل کند و در تابستان امسال از این تیم لیگ برتری جدا شود.
این موضوع واکنش و تعجب بسیاری را به دنبال داشت، یکی از کسانی که شگفتی خودش را از اظهارات مطرح شده از سوی مانه ابراز کرد، خوزه انریکه بود. 
این مدافع سابق لیورپول با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:«این بدترین توجیهی است که از یک بازیکن برای ترک باشگاهی شنیدم. او اسطوره ماست و همیشه هم خواهد ماند اما سادیو، تو می‌خواهی جدا شوی چون آنها پول بیشتری به تو می‌دهند و این منصفانه است اما از توجیه مردم سنگال استفاده می‌کنی...»
مانه در سال 2016 به لیورپول پیوست و موفق شد با این تیم قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام اتحادیه و جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کند.

دیدگاه‌ها