کد خبر : 1827876 | 16 خرداد 1401 ساعت 12:43 | 42.6K بازدید | 18 دیدگاه

یووه در صف؛ ستاره سابق رئال در انتظار بارسا

آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی، در انتظار دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه بارسلونا است.

یووه در صف؛ ستاره سابق رئال در انتظار بارسا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دی‌ماریا با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
بسیاری از منابع خبری پیش از این از قطعی بودن انتقال این بازیکن به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که او عجله‌ای برای نهایی کردن این انتقال ندارد. 
روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که این وینگر سابق رئال مادرید در حال حاضر در مذاکراتش با یوونتوس دست نگه داشته تا ببیند که آیا احتمال پیوستن به بارسلونا برای او وجود دارد یا خیر و سپس تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. 

 

1718817


گفته می‌شود که دی‌ماریا علاقه بسیاری به تن کردن پیراهن بارسلونا دارد و گزینه اصلی او حضور در نوکمپ است، به همین دلیل فعلا قصد دارد در اتخاذ تصمیم نهایی برای آینده فوتبالش دست نگه دارد. 
بارسلونا با خطر از دست عثمان دمبله در این تابستان روبروست، چرا که قرارداد این بازیکن نیز به پایان رسیده و هنوز پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد را نپذیرفته است، همین باعث شده که آنها به فکر تقویت این تیم از نظر هجومی باشند و ممکن است شرایط دی‌ماریا را نیز مورد بررسی قرار دهند. 
این بازیکن آرژانتینی پیش از این سابقه حضور در رقابت‌های لالیگا را داشته و در فاصله سال‌های 2010 تا 2014 به مدت چهار سال در رئال مادرید به میدان رفته است. او به همراه رئال موفق به فتح لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شد.

دیدگاه‌ها