کد خبر : 1827886 | 16 خرداد 1401 ساعت 13:23 | 55K بازدید | 22 دیدگاه

هشدار وینی به بنزما: فکر جام جهانی را هم نکن!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به کریم بنزما هشدار داد که فکر قهرمانی در جام جهانی را از سرش بیرون کند.

هشدار وینی به بنزما: فکر جام جهانی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشت. 
او یکی از مهره‌های کلیدی تیم کارلو آنچلوتی در کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و موفق شد گل قهرمانی این تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول را به ثمر برساند.
این بازیکن در کنار کریم بنزما یکی از بهترین زوج‌های هجومی فوتبال اروپا را شکل دادند و آماری درخشان را در همکاری با یکدیگر به ثبت رساندند. 
وینیسیوس از این که توپ طلای 2022 بالاتر از او به کریم بنزما برسد استقبال می‌کند اما حاضر نیست این سخاوت را در زمینه جام جهانی 2022 قطر از خودش نشان دهد. 

 

1716160


این بازیکن 21 ساله که در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارد به خبرنگاران گفت:«من واقعا خوشحالم که نیمار گفته من باید برنده توپ طلا شوم اما از نظر من بنزما شایستگی بسیار بیشتری برای دریافت این جایزه دارد.»
فرانسه در حالی قدم به رقابت‌های جام جهانی خواهد گذاشت که امید به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش دارد، جامی که بدون حضور بنزما و در زمان دوری او از تیم ملی به دست آمد و حالا این بازیکن امیدوار است که او هم موفق به کسب این افتخار شود. 
وینیسیوس در این باره گفت:«کریم همیشه با من شوخی می‌کند و به من می‌گوید که می‌خواهد در فینال جام جهانی برابر برزیل به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را به دست آورد اما امکان ندارد که من اجازه دهم که چنین اتفاقی رخ دهد.»

دیدگاه‌ها