کد خبر : 1827978 | 17 خرداد 1401 ساعت 01:25 | 14.8K بازدید | 5 دیدگاه

فینالیست‌های جام‌جهانی همچنان بدون برد؛

کرواسی 1 –۱ فرانسه؛ تساوی شکست‌خوردگان بزرگ

دیدار تیم های کرواسی و فرانسه در شب دوم دور گروهی لیگ ملت های اروپا با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

کرواسی 1 –۱ فرانسه؛ تساوی شکست‌خوردگان بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، فینالیست های دوره قبلی جام جهانی 2018 امشب برگزار کننده دیداری از شب دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا 2022 بودند؛ فرانسه و کرواسی که هر دو در شب اول شکست خورده بودند، امشب در ورزشگاه پولیود به مصاف هم رفتند.

کرواسی که در شب اول با سه گل مغلوب اتریش شده بود، امشب از ساعت 23:15 پذیرای فرانسه ای بود که با نتیجه دو بر یک از دانمارک شکست خورده بود. این بازی از گروه اول مسابقات با سوت مارکو گیدای ایتالیایی شروع شد.

کرواسی با حرکاتی که بودیمیر در متن آنها قرار داشت، چند حمله خطرناک تا نیم ساعت نخست کار روی دروازه فرانسه ایجاد کرد اما در رسیدن به گل ناکام بود. در دقیقه 39 روی شوتی که دیابی زد و لیاکوویچ آن را مهار کرد، اولین موقعیت جدی میهمان را شاهد بودیم. 45 دقیقه نخست در نهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

1719696

فرانسه بازی را در نیمه دوم بهتر شروع کرد و توانست در دقیقه 52 به گل برسد. آدرین ربیو روی پاس در عمق وسام بن یدر از سمت چپ وارد محوطه جریمه کرواسی شد و با شوتی دیدنی دروازه را باز کرد. کروات ها بعد از دریافت این گل دوباره چهره تهاجمی به خود گرفتند تا کار را به تساوی بکشانند.

مودریچ با یک شوت از راه دور خطرناک می رفت در دقیقه 70 دروازه فرانسه را باز کند اما مایک ماینان این شوت را به کرنر فرستاد. در شرایطی که تیم میزبان کاملا جلو کشیده بود، گریزمان می رفت روی یک اشتباه بزرگ از سوی مدافعین حریف، گل دوم را برای فرانسه بزند اما این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 80 بالاخره حملات میزبان نتیجه داد و این تیم با خطای جاناتان کلائوس روی کراماریچ صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ خود کراماریچ، پشت پنالتی ایستاد که خودش به کمک VAR آن را گرفته بود و آن را گل کرد. بعد از گلزنی یار تعویضی کروات ها، دیگر بازیکن تعویضی آنها هم می رفت که در دقیقه 86 گلزنی کند اما دروازه بان فرانسه شوت ولاشیچ از پشت محوطه جریمه را مهار کرد.

1719697

یک دقیقه بعد از سیو زیبای مانینان، گریزمان با فراری سریع توپ را از دروازه بان حریف که برای رفع خطر از محوطه جریمه خارج شده بود، عبور داد اما شوت او از زاویه بسته راهی در چارچوب نداشت. 

کرواسی در دقایق باقی مانده چند حمله بی ثمر دیگر انجام داد تا بازی دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. با این نتیجه هر دو تیم یک امتیازی شدند تا همچنان بدون برد در رده های سوم و چهارم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها