کد خبر : 1827985 | 17 خرداد 1401 ساعت 09:57 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

دشان: هنوز هم شانس صدرنشینی داریم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از عملکرد تیمش چندان راضی نیست اما باور دارد که این تیم همچنان شانس صعود دارد.

دشان: هنوز هم شانس صدرنشینی داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف کرواسی رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. 
آدریان رابیو تک گل فرانسه را در این بازی به ثمر رساند اما نتوانست از این گل دفاع کند و در نهایت با گلی که در دقایق پایانی بازی دریافت کرد به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت داد. 
فرانسه بازی اول این رقابت‌ها را نیز برابر دانمارک واگذار کرده بود تا شرایطش برای صعود از این گروه با توجه به شش امتیازی شدن دانمارک با پیروزی برابر اتریش دشوار شود. 
دیدیه دشان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی در اختیار ما بود و این فرصت را داشتیم که اختلاف را به دو گل برسانیم اما موقعیت‌های بسیاری به کرواسی دادیم. ما بارها توانستیم در دقایق طولانی مالکیت توپ را حفظ کنیم اما در نهایت با این که نکات مثبت بسیاری وجود داشت اما من نمی‌توانم کاملا راضی باشم.»

 

1620872


سرمربی فرانسه درباره شرایط این بازی اظهار داشت:«هرگز نباید ارزش و توانایی تیم حریف را دست‌کم گرفت. با این حال ما این فرصت را به آنها دادیم که از روی نقطه پنالتی مساوی کنند. تغییراتی هم در پایان بازی شکل گرفت. بازیکنان حاضر در زمین روی هم کمتر از 200 بازی ملی داشتند اما این توجیه خوبی نیست.»
او با اشاره به موقعیت تیمش پس از این بازی اضافه کرد:«ما همچنان در کورس صدرنشینی هستیم. اما کسب یک امتیاز از شش امتیاز ممکن باعث شده که در شرایط خوبی نباشیم. با این حال این دیدارها در واقع دیدارهای آماده‌‌سازی برای مسابقات جام جهانی است. ما باید اتفاقات، بازیکنان و سیستم‌های متفاوت را ببینیم. در نهایت من منتظرم تا واکنش‌های بیشتر و بهتری از بازیکنانم در دیدارهای بعدی ببینم.»

دیدگاه‌ها