کد خبر : 1827996 | 17 خرداد 1401 ساعت 10:55 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: از بازیکنانم ممنونم که تا آخر جنگیدند

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر فرانسه تمجید کرد.

دالیچ: از بازیکنانم ممنونم که تا آخر جنگیدند

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم به تساوی رسید. 
آنها در اکثر دقایق بازی از حریف عقب بودند اما در نهایت در دقیقه 83 این فرصت را به دست آوردند که بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی بکشانند و به خوبی از این فرصت استفاده کردند تا از قبول دومین شکست متوالی فرار کنند. 
دالیچ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«به بازیکنان و همچنین به هوادارانی که برای تشویق ما به ورزشگاه آمده بودند تبریک می‌گویم. بازیکنانم پس از بازی سخت و دشوار برابر دانمارک نشان دادند که شخصیت لازم را دارند. این کار آسانی نبود. از آنها ممنونم که تا آخر جنگیدند. از هوادارانی که با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند هم سپاسگزارم.»

 

1611787


این مربی کروات با اشاره به اهمیت حضور لوکا مودریچ در ترکیب تیمش اظهار داشت:«حضور او در زمین برای ما بسیار مهم است. او مسئولیت‌هایی دارد. فکر می‌کنم که عملکرد خوبی در دفاع داشت اما ما نتوانستیم به خوبی از فضاهای خالی حریف استفاده کنیم اما لوکا مودریچ در این زمینه عملکرد بهتری داشت.»
سرمربی تیم ملی کرواسی درباره عملکرد تیم ملی فرانسه در این بازی اضافه کرد:« هرچند دشان هفت یا هشت بازیکن را تغییر داده بود اما باز هم تیم باکیفیتی داشت. شاید این حتی کار را سخت‌تر کرد چون آنها می‌خواستند خودشان را ثابت کنند و برای این که جایگاهی در ترکیب تیم ملی کشورشان به دست آورند بجنگند، بنابراین با تمام وجود تلاش می‌کردند و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشتند. فرانسه تیم بزرگی است، عنوان قهرمانی جهان را دارد و تیم بسیار باکیفیتی به حساب می‌آید.»

دیدگاه‌ها