کد خبر : 1828004 | 17 خرداد 1401 ساعت 11:26 | 4.4K بازدید | 3 دیدگاه

مانچینی: هیچ روش خاصی برای پیروزی وجود ندارد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است هر تیمی می‌تواند با استفاده از هر سیستمی پیروز شود.

مانچینی: هیچ روش خاصی برای پیروزی وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف مجارستان می‌رود. 
این تیم در بازی اول برابر آلمان به تساوی 1-1 رسید و حالا امیدوار است که با کسب سه امتیاز این بازی، راهش را به صدر جدول این گروه باز کند و شانس خود برای حضور در مرحله بعدی را افزایش دهد. 
مانچینی پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« هر تیمی می‌تواند با استفاده از هر روشی برنده شود. هیچ روش خاصی برای پیروزی وجود ندارد. ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی برابر آلمان نتوانستیم به درستی این تیم را مدیریت کنیم اما پس از آن بازی کاملا به تعادل رسید. بازیکنان جدیدی در زمین حاضر بودند و مشخص بود که برای سازگاری به زمان نیاز دارند.»

 

1719204


این مربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های جانلوییجی دوناروما اظهار داشت:« او از نظر من بهترین دروازه‌بان اروپا است. استفاده از سیستم چرخشی برای او سخت‌تر از دیگران است. دوناروما کمی از ناحیه دست مصدوم است و ما باید شرایط او را ارزیابی کنیم. اگر شرایط بازی کردن داشته باشد به میدان خواهد رفت.»
سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره رابطه‌اش با مارکو روسی، مربی مجارستان، گفت:« مارکو هم تیمی من بود. او مرد بسیار خوب و مربی‌ای عالی است و مجارستان موفق شده به لطف حضور او بسیار رشد کند. عملکرد او در این تیم فوق العاده بوده است.»
او با اشاره به نتایج خوب مجارستان در دیدارهای اخیر اضافه کرد:« آنها توانستند با شایستگی برابر انگلیس به پیروزی برسند. در یورو نیز برابر فرانسه و آلمان مساوی کردند. رویارویی با این تیم دشوار است چون بسیار فیزیکی هستند و از بازیکنان باکیفیت و مهمی در حمله بهره می‌برند.»

دیدگاه‌ها