کد خبر : 1828030 | 17 خرداد 1401 ساعت 13:04 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

افتخار می‌کنم تیم ما را بردی داداش!

عنایتی: به منصوریان اطلاعات اشتباه دادند

رضا عنایتی سرمربی هوادار تهران در خصوص بازی لغو شده‌شان می‌گوید انتظار کم‌ترین امکانات را داشتند تا بازی را انجام دهند اما تیم صنعت نفت تمام تلاشش را کرد تا بازی انجام نشود.

عنایتی: به منصوریان اطلاعات اشتباه دادند

به گزارش"ورزش سه"، عنایتی در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر در ابتدا راجع به صحبت‌های منصوریان در واکنش به لغو بازی هوادار-صنعت نفت گفت: آقای منصوریان صحبت‌های‌شان را کردند و من روی صحبت‌های ایشان دقت کردم. چند نکته را باید به دوست بسیار خوبم آقای منصوریان یادآوری کنم؛ زمانی که یک روز قبل از بازی به ما اعلام شد بازی به مسجد سلیمان رفته ما سه آیتم را قرار دادیم تا تیم خوب صنعت نفت آن را مهیا کند چون پرواز ما دیر وقت بود و ساعت ۹ به تاخیر خورد و تا به هتل رسیدیم ساعت ۱ و نیم شب شد. نمی‌توانستیم همان زمان حرکت کنیم و به مسجد سلیمان برویم. با آقای سهیل مهدی که صحبت‌ کردم قرار شد ۲ دستگاه اتوبوس VIP ساعت ۱۱-۱۰ صبح روز بازی برای ما بفرستند و بلیت برگشت ما را از اهواز بگیرند و هتل ما را اهواز بگیرند تا بتوانیم سریع برگردیم چون ۲ بار هتل و پرواز گرفتیم و کنسل کردیم. ساعت ۱ و نیم رسیدیم و من بچه‌ها را سریع فرستادم تا استراحت کنند. ساعت ۱۰ برای بچه‌ها صبحانه آماده کرده بودند و گفتند با تمام وسایل به پایین بیایید تا به سمت مسجد سلیمان برویم.

او ادامه داد: من به پایین آمدم و دیدم دوستان جلسه گذاشتند و با هم صحبت می‌کنند و آقای سراج هم آنجا بودند. از من خواهش کردند و گفتند چون بودجه نداشتیم نتوانستیم هتل را اهواز بگیریم و خواهش می‌کنم همان مسجدسلیمان بمانید و من به ایشان گفتم، آقای سراج من ساعت ۵ صبح بچه‌ها را بیدار کنم و به سمت فرودگاه ببرم؟ چون ۵-۴ ساعت مسافت وجود دارد.

1608255


عنایتی در ادامه خطاب به سرمربی نفت گفت: نکته‌ای وجود دارد که باید خدمت آقای منصوریان عرض کنم، چون دیدم بسیار خونسرد صحبت می‌کنند؛ اولا قرار بود ۲ دستگاه اتوبوس VIP به ما بدهید چون ما روز بازی آمدیم. در فیلم دیدم که خودشان روز قبل از بازی با ۲ دستگاه اتوبوس VIP به مسجد سلیمان رفتند و برای ما یک دستگاه اتوبوس ۴۵ نفره فرستادند. من آنجا خودم به بچه‌ها گفتم و هیچ‌کس از مسئولین نبود. علی منصوریان آنجا نبود و اطلاعات اشتباه به او دادند و متاسفانه اطلاع نداشت. من به بچه‌ها گفتم قرار نیست روز بازی با یک دستگاه اتوبوس برویم چون ۵ ساعت فاصله وجود دارد و شرایط بسیار سخت می‌شد. ساعت ۱۲ و نیم یک دستگاه ون برای ما آورده بودند!

سرمربی هوادار در خصوص رای احتمالی کمیته انضباطی بیان کرد: فکر نمی‌کنم بازی برگزار شود. نکته اساسی این موضوع این است که وقتی می‌خواستیم به فرودگاه برویم دوستان دستور داده بودند برای ما اتوبوس نفرستند! ما می‌خواستیم پول اتوبوس را خودمان بدهیم اما ده ماشین گرفتیم و بچه‌ها را فرستادیم. نکته عجیب و غریبش اینجاست آقای منصوریان گفتند که ما با تیم له‌مان هوادار را بردیم. من اول افتخار می‌کنم شما ما را بردی داداش! شما تیم ما را بردی و نتیجه خوبی گرفتی. ما دو گل تاکتیکی و روی اشتباه بازیکنان خوردیم، یکی از پنجاه متری گل خوردیم و دیگری دفاع ما روی زمین سر خورد و گل خوردیم. این مسائل خوب نیست که درباره  آنها صحبت کنیم. ما حداقل امکانات را می‌خواستیم اما دوستان تمام تلاش‌شان را کردند که ما نرویم. ما عزم‌مان را جزم کرده بودیم که برویم چون اگر می‌بردیم تا رده هفتم جدول بالا می‌آمدیم.

دیدگاه‌ها